Prinsemamma23
Betatt av forumet
Er i full gang med å planlegge dåp.
Noen som er i samme båt? Eller har hatt dåp som kan komme med litt inspirasjon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skal vi ha bali kyllinggryte for at vi ikke har det største budsjettet.. Så Taco syns jeg er innafor.. Det er dere som bestemmer..Gjør siste finishen på dåps kortene som må sendes, held i går
Vi vurderer å servere taco pga av det økonomiske. Er det egentlig innafor om vi serverer det og noen snitter?
Vil du ha ærlig svar? I såfall nei.. Taco er ikke innafor. Da ville jeg heller bakt brød selv, laget eggerøre og kjøpt stor pakke speket laks og noe spekemat.Gjør siste finishen på dåps kortene som må sendes, held i går
Vi vurderer å servere taco pga av det økonomiske. Er det egentlig innafor om vi serverer det og noen snitter?
Ser det er mange som skal servere gryterett, så hvorfor ikke det I steden, med salat og brød. Tror ikke det vil bli så mye dyrere enn tacoGjør siste finishen på dåps kortene som må sendes, held i går
Ser det er mange som skal servere gryterett, så hvorfor ikke det I steden, med salat og brød. Tror ikke det vil bli så mye dyrere enn taco![]()
Nå nlir vi 15 daHvor mye bruker dere på pynt? Servietter, duker, lys, blomster osv. Er så fort at det blir for dyrt synes jeg!