Dåp

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Er i full gang med å planlegge dåp.:) Noen som er i samme båt? Eller har hatt dåp som kan komme med litt inspirasjon?:)

Gjør siste finishen på dåps kortene som må sendes, held i går :p
Vi vurderer å servere taco pga av det økonomiske. Er det egentlig innafor om vi serverer det og noen snitter?

Jeg er også akkurat starta planlegginga! :)
Har ikke kommet så langt, men er begynt på invitasjonene :) Lager de selv, og har funnet ut (etter en ide jeg så på facebook) at de skal se ut som bleier :p
Har ellers ganske lite ideer selv, så hadde vært supert om andre hadde noen på lur :D

Vi vurderer å servere taco pga av det økonomiske. Er det egentlig innafor om vi serverer det og noen snitter?
Her skal vi ha bali kyllinggryte for at vi ikke har det største budsjettet.. Så Taco syns jeg er innafor.. Det er dere som bestemmer..:)

Sendt ut invitasjoner, så nå gjenstår alt annet :p

Er i gang med planlegging men ikke kommet så langt. Skal lage koldtbord så finner ut hva vi skal ha på det også har vi spurt noen om enkelte retter som er deres sterke side;) til bordkort bruker vi bilde av personen første gangen de holdt Lykke Alice :)

Vil du ha ærlig svar? I såfall nei.. Taco er ikke innafor. Da ville jeg heller bakt brød selv, laget eggerøre og kjøpt stor pakke speket laks og noe spekemat.

Tja, har dåp om tre uker og har planlagt litt... Booket sted, sendt tekstmelding til de som blir invitert (innbydelse sendes i løpet av uka) og planlagt mat.

Vi serverer sodd. Kaker og kaffe til dessert.

Har noe pynt fra storebrors dåp, kjøpt litt på eBay og håper det kommer frem i tide. Bestiller muligens en blomsteroppsats, evt lager småbuketter og setter utover bordet.

Jepp :) invitasjonene er på vei ut :) fadderne klare,
Det blir servert koldtbord å kaker :)
Bordet Kommer til å gå i dyp blå, hvitt og sølv :) litt lei babyblå :p
Dåpen kommer til å være i slutten av februar da så vi har god tid enda :)

Vi skal ha i mars. Lokal fikset vi idag, stedet ligger 5 min gange fra oss :D Invitasjoner lages imorgen - halv pris på Fotoknudsen ;) vi skal ha koldtbord og kakebord, og flere av gjestene skal hjelpe til med å ta med 1-2 retter hver. Kakene skal også noen få ansvar for. Det blir enkel bordpynt - jeg samler sammen norgesglass, syltetøyglass, småvaser ++ til å ha enkle, små blomster i. Glassene kan pyntes med det jeg har av taVlemaling, blonder, tråder osv. I tillegg skal det ligge polaroidbilder av lillegutt og alle i fam som bærer han for første gang, rundt der blomstene står eller hengende fra et el annet.

Her er invitasjonene sendt ut for 1 mnd siden:) bordkort er ferdige. Takkekort mangler bilde og tekst men ellers er de å ferdig laga:) har lagd alt selv, veldig enkelt kjøpte hvite kort på nille og noe pynt. Vi skal ha det hjemme, all pynt er kjøpt inn blir hvit og rosa:) skal ha koldtbord begynner vel snart å lage det jeg kan lage og fryse snart så jeg slipper å stå å lage alt fredag og lørdag. Skal ha dåp første helga I februar :) kaker til dessert :)

Ser det er mange som skal servere gryterett, så hvorfor ikke det I steden, med salat og brød. Tror ikke det vil bli så mye dyrere enn taco :)

Vi hadde nydelig og koselig navnefest 2. Juledag. Beste rådet eg kan gi er: få noen andre til å være på kjøkkenet sånn at du og kan nyte dagen :)

Hvor mye bruker dere på pynt? Servietter, duker, lys, blomster osv. Er så fort at det blir for dyrt synes jeg!

Ser det er mange som skal servere gryterett, så hvorfor ikke det I steden, med salat og brød. Tror ikke det vil bli så mye dyrere enn taco :)

Vi hadde deilig hjemmelagd gryterett med biff til førstemann. Serverte med ris, brød og salat.

Hvor mye bruker dere på pynt? Servietter, duker, lys, blomster osv. Er så fort at det blir for dyrt synes jeg!
Nå nlir vi 15 da:) så to pakker med servietter 60 kr kjøpt på nett og europris, lys: rosa kubbelys 10 kr stk på tilbud:) 4 av dem. Duk 5 meter med hvit bomulls stoff fra jysk 200. Bamser og sommerfugler til pynt på vaser og lysestaker ca 200. Blomster vet jeg ikke men en bukett med roser fra en blomsterbutikk er vel 100-200 kr hadde ikke regnet på det før nå og det ble vist 700 kr. Men har kjøpt ting over tid så får ikke den store utgiften nå når dåpen kommer:)
Men ja det går fort penger på dette.

Back
Topp