dåp

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
når begynner man å planlegge dåp? er i første trimester bare,men har allerede tenkt på dåpsdagen,ikke planlagt den da:P

Jeg begynte egentlig da testen lyste positiv :p men var vell 6 mnd på vei da vi fant ut hvor vi ville ha det og hvilken mat :)

Tenker jeg skal i alle fall ha ut ungen før jeg begynner å tenke så langt :p Men kommer til å gjøre ting ganske likt som forrige gang med mat og sånt, så den er jo i teorien i boks.

Spørs jo hvor tidlig dere vil ha det. Med første var hun bare 1mnd på dåpsdagen, så da var alt planlagt før fødsel, invitasjonene var klare til å sendes ut.

Kommer ikke til å planlegge dåp før etter barnet er født. Satser på å ha dåp når barnet er to-tre måneder, så har god tid da.

vet bare at vi skal ha festen hjemme,men liker å ha ting klart lenge før,i tilfelle det skulle bli endringer åsså er jeg litt kontrollfreak på noen områder :P

Eg er ein planlegger, så med forrige hadde eg bestemt dåpsdato lenge før han var født.
Ville ha det 2 juledag, for da var alle i familien samla. Hadde leigd lokale, bestilt mat osv. Alt var på stell flere måneder i forvegen.
Så døde pappa 12 timer før me skulle i kirka. Så da blei jo alt avlyst.
Dåpsdag 2 tok svigermor seg av. Bestilte hotell, mat osv 2 uker før.

Denne gangen planlegger eg litt mindre. :)

Eg er ein planlegger, så med forrige hadde eg bestemt dåpsdato lenge før han var født.
Ville ha det 2 juledag, for da var alle i familien samla. Hadde leigd lokale, bestilt mat osv. Alt var på stell flere måneder i forvegen.
Så døde pappa 12 timer før me skulle i kirka. Så da blei jo alt avlyst.
Dåpsdag 2 tok svigermor seg av. Bestilte hotell, mat osv 2 uker før.

Denne gangen planlegger eg litt mindre. :)
Huff så trist:(
Med første tok daværende svigers av seg alt,med nr to og tre fikk jeg delta sånn noenlunde,turte ikke si ifra..denne gangen skal ting gjøres som jeg og mannen vil,men tar imot alt av hjelp:)

Planla det sikkert en mnd og to før dåpen skulle være. Mao - ungen var født ;)

Back
Topp