FrkVims
Betatt av forumet
Er det en seremoni med human etisk forbund? Feks?
Humanetisk forbund ja! Veldig fornøyd med det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en seremoni med human etisk forbund? Feks?
Hvordan går du frem?Humanetisk forbund ja! Veldig fornøyd med det!![]()
Hvordan går du frem?![]()
Jeg tror det blir morsomt når svigerfamilien får vite at det ikke blir i en kirke iallefall. Ha haaa. Min mor vet allerede at jeg ikke liker Gude- og Jesussnakk. Tror ikke min familie kommer til å bry seg så mye (heldigvis)
Hi hi takk for tips.http://www.human.no/Seremonier/Humanistisk-navnefest/Navnefest-der-du-bor/
Vist du bruker den linken tror jeg du skal finne ut av det ganske enkelt![]()
Mitt beste råd er at når det blir tatt opp og de forskjellige meningene til øvrig familie plutselig kommer på løpende bånd så sier du/dere bare med klar å tydelig stemme at det valget allerede er bestemt og at "slik blir det"! Ingen vits å åpne for diskusjonfunka ihvertfall for oss å han har en meget meningsterk og høylytt bestemor som ikke rakk å ytre så veldig mye mening før hun skjønte at det var et tapt slag
![]()
Hi hi takk for tips.![]()
Sambo har en tendens til å gå inn i diskusjon og "forklare seg" om ting til sin familie. (Slitsomt for de er flinke til å gi andre dårlig samvittighet.) Har prøvd å avlære han litt det mens vi har vært sammen. Vi har vært strenge når det gjelder barnenavnet. Det får de ikke vite før ungen er fødtog da er det ikke normalt å kommentere(vil eg tro): "åå dere skal ikke kalle han for Pelle i stedet da? "
![]()
Jeg må snakke med han om hvordan vi legger det frem om dåp..
Jeg viste han hva kirken skriver om dåp og Jesus og Gud osv, og da var det greit, vi trengte ikke diskutere mer kirkelig dåp likevel ;-)Jeg måtte gi meg så her blir d kirkelig dåp..mannen min vil bære selv så har jeg bestemt at min søster skal være gudmor. Holder meg heller litt i bakgrunnen...
![]()