Dåp

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Jepp, vet jeg er litt tidlig ute, men siden sommer og ferie er rett rundt hjørnet gjelder det (ihvertfall for meg) å planlegge litt, hvis ikke greier ikke denne dama å slappe av i sommer ;) Er det flere enn meg som har fått dato?

Vi har fått dato 22 sept i kirken. Gleder meg. Men det er vel ikke vits å sende ut invitasjoner før i slutten av juni beg av juli??? Eller hva mener dere? Pluss når burde man bestille lokale? Det vi ønsker er så utrolig populært, pluss at både vi og svigers har for lite hus til å ha det hjemme, og lokalet er rullestol vennlig:) tanten min er rullestolbruker, så tenker litt på det også ;)
Og er det noen som vet under hvilket emne, man finner bordpynt på ebay?? Man tenker på mye rart når man sitter i ammer på natta ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Regner med det blir dåp i september her også. Må bli ferdig med fellesferien først :)

Jeg ville absolutt ringt og fått lokale. Det skal iallefall jeg gjøre når jeg får dato, men lillemann er jo så fresh enda, så ikke komt så langt.

Ebay er jeg ikke en racer på, men bestilte masse fint til veslesnuppa på norske sider :)

Ebay bestilte jeg all bordpynt til bryllupet vårt! Jeg kan se om jeg finner kategorien når jeg er på en pc! :)

-- tasting fra mobil --

HOME and Garden og så under greeting cards & Party Supply! :)

-- tasting fra mobil --

Det har jeg tenkt på en stund alt;) Her blir det dåp 28.juli. Litt dum tid, men det var eneste dato som passet for kirken! Heldigvis virker det som det passer for resten av familien også:) Vi har leid lokale. Dersom det er et populært sted du vil leie ville jeg ha ringt med en gang! Har tenkt på hvordan jeg skal pynte bordene. Kjøpte faktisk inn en del lysestaker fra mestergrønn i går. Har også begynt å lage "lysestake" av nestle middagsglass. Har kjøpt blondestoff og hamptråd. Dette så jeg på bloggen til frumaela.no. Synes det var litt koselig sammen med litt høye lysestaker. Så blir det hvit duk med rosa løper.

Begynnelsen av juli høres jo greit ut til å sende ut invitasjonene. Lager du invitasjoner selv eller kjøper du? Jeg har funnet noen fine på decorium.no. Hadde egentlig planer om å lage selv, men bestemt meg for å droppe det..

Synes det er mye fin inspirasjon på tonerosedesign.com og frumaela.no hadde mye fint da gutten hennes ble døpt.

Jeg er ikke så flink til å bruke ebay, men du kan sikkert bare søke på christening decoration, table decorations osv.

Vi reserverte både kirke og lokalet uka før lillemann ble født. Så her blir det dåp 4. August. Invitasjonene er laget og ligger klare til utlevering.

Så bra at det er flere enn meg som er tidlig ute ;-) Kanskje vi kan få laget en dåps-pynt-tråd etterhvert ;-) Jeg trenger ihvertfall litt inspirasjon;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Svigermoren min tar seg av hele dåpen her:) så slipper jeg og stresse og planlegge det :)

Gjerne en inspirasjonstråd for pynt, det trenger virkelig jeg=)
Så lurer jeg veldig på hva dere andre har tenkt til å servere av mat?

Gjerne en inspirasjonstråd for pynt, det trenger virkelig jeg=)
Så lurer jeg veldig på hva dere andre har tenkt til å servere av mat?
Her blir det koldt-bord til mat:) synes det passer så godt når det er dåp i august:)
Hovedproblemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal ha bordkortene :P når eldste hadde dåp i jula,laget jeg bordkort av pepperkakehjerter:)

Her blir det koldt-bord til mat:) synes det passer så godt når det er dåp i august:)
Hovedproblemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal ha bordkortene :p når eldste hadde dåp i jula,laget jeg bordkort av pepperkakehjerter:)

haha...da er du betydelig lenger enn meg i planleggingen=) hadde jeg hatt det som hovedproblem hadde jeg vært lykkelig;)

Lager du koldtbord selv eller kjøper? Jeg liker å lage når vi skal ha det hjemme, men nå skal vi leie og kjøkkenet der pluss lagringsplass er ikke veldig bra...

Back
Topp