Dåp

MonicaTherese

Andre møte med forumet
Har noen av dere hatt dåp?
Hadde dere taler og sanger i dåpen. Er så usikker på hvordan det gjøres. Noen sier jeg MÅ ha både sanger å taler mens andre sier det ikke er vits.

Kan jo ha en velkommen sang eller noe.. [&:]

nei ingenting her... [:D]

Jeg håper virkelig ikke det blir sang, men det er jo vanlig og mange syns det er gøy med det. Jeg har ingen planer om det, men bestemoren er litt mer gira på dåpsplanlegging enn jeg er. Syns sanger i dåp og konfirmasjoner etc. er så flaaut. [8D]

Var ikke noe sånt sist, så regner med at det ikke blir denne gangen heller.

Tale? hva skal man si? Bebisene har jo ikke akkurat hatt et langt og innholdsrikt liv[:D]

Ingen taler og sanger i vårt hvertfall. [8D] Heldigvis. Ingen av oss eier noe fin sangstemme heller [8D]

nope, ingenting her [:)]

Vi skal ikke ha no[:)]

Familien min elsker å ha sanger og taler i slike tilsetninger, men det gidder jeg ikke å ha[8D]

ORIGINAL: Soul

nope, ingenting her [:)]

har ikke hatt taler eller sanger..

Hadde ingenting her...Kun min onkel som reiste seg og sa noen ord på eget initiativ[:)]

eneste talen vi hadde var da sambo ønsket alle velkommen ETTER vi hadde spist både middag og kaker og vært der i ett par timer[8D]

ORIGINAL: Kaysa86

Tale? hva skal man si? Bebisene har jo ikke akkurat hatt et langt og innholdsrikt liv[:D]

fortelle detaljer fra fødselen, kanskje[;)]

vi skal ikke ha noe, men vi ønsker sikkert velkommen og takker for maten... får se hva som blir naturlig. Min svigerfamilie har en tendens til å gå fra bordet når det passer de, så blir sikkert ikke takk for maten heller.

Regner med vi synger litt småstilt og flaue for maten.. så får det holde [;)]

Vi hadde verken sanger eller taler. Det får vente til fomfirmasjonen.

Haha,sang å taler???
Det er dåp,ikke konfirmasjon,høhø..
Nei,det hadde jeg pokker ikke giddi [8D]

Back
Topp