Dåp

Abby_Gail

Forelsket i forumet
Jeg lurer litt på hvor mange faddere jeg skal ha til henne og tenkte jeg skulle høre her om hvor mange faddere dere skal ha og litt sånt..
Gjester osv...

Sliter litt vi blir nesten 40 stykker for barnefaren har to familier, den biologiske og fosterfamilien... phu masse penger flyr her...

Ups..40 stk det var mange ja...
Vi skal bare be aller nærmeste familie som er våre foreldre, søsken de vi er tante og onkel til og mormoren min.
Alt i alt blir vi 17 stk med voksne og barn.

Vi skal ihvertfall ha 3 faddere, muligens 4 - ikke helt avgjort ennå. [:)]

4 stk.To fra hver side

Her blir d oxo 4 faddere, 2 fra hver side..
Og kun nærmeste familie blir invitert..[;)] Tror vi blir rundt 25 stk..

Her har vi spurt 4 faddere, men vurderer å ha seks...
Vi blir totalt 24 tror jeg... Kanskje noen mindre.

Han får 2 faddere,onkelen sin og en av mine tanter,klarer bare ikke helt bestemme meg for hvem......
Vi blir rundt 10 stykk i dåpen og da er kun de nærmeste bedt.

Kommer nok til å ha to fra hver side!!! Og vi skal prøve å begrense antall gjester vi skal ha!!!!

...jeg vet ikke hvor mange,... det blir nok bare sambos bror om vi skal ha....
men det blir jo samtidig som bryllupet så vi blir om alle kommer ca 60 st....

Det trenger ikkje bli så dyrt...

Me hadde fire fadrar til Marcus, og det er vel det vanlige trur eg. Me var med opp, men var ikkje fadrar.

Til min dåp laga eg ein gryterett sjølv, typ biff stroganof. Eg hadde i litt ekstra grønsaker og miksa og triksa slik at den blei litt drugere. Kakene fekk eg venner og familie til å bake. Eg hadde to tremenningar som var på kjøkkenet og varma maten.

Du kan få leige ganske billige lokarler rundt om, bedehus f.eks. Nå er ikkje me så kristne av oss, men det er greitt å ha litt plass rundt seg, og eit bra kjøkkene. Eg pynta borda sjølv, og kjøpte inn litt av billige snittblomar som eg laga eigne oppsatsar av.

me bad berre dei aller næraste til middag, og så hadde me heller fleire til kaffi!
Men det er klart at viss ein skal bestille maten, lokalet og heile sulamitten så blir det dyrt.....

Back
Topp