Dåp

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
Vi fikk brev i posten om datoer og slikt, men vi skal døpe i en annen kommune enn den vi bor i så jeg ringte kirke kontoret der jeg vil døpe og avtalte dato med dei. [:D]
Jeg må kontakte kirken i den kommunen jeg bor i og si at jeg døper i en annen kommune, men dåps forberedelses time og slikt skal vi vist alikevell ta i den kommunen vi bor i.

Vi har nå bestemt oss for den 24 mai. [:D] og ganske mye er ferdig planlagt allerede. Sååååå godt. [;)]

Jeg ringte kriken selv[;)] 
Greit å være tidlig ute. så du får den datoen og klokkeslette du vil..[:)]

vi skal døpe i en kirke som ligger i en annen kommune enn den vi bor i så jeg ringte kirkekontoret der jeg skal døpe og fant en dato som passet.
så fikk jeg beskjed om at vi må ha dåpssamtale med presten her vi bor så da skulle vi bare ta kontakt med kirkekontoret her for å få det.
så har vi fått ett ark som skal fylles ut og tas med på samtalen

Jeg ringte selv[;)]

ORIGINAL: Tuppebaby

Du kan gå inn på www.kirken.no, finn din kirke der og da finner du sikkert informasjon om dåp også, ser du bor på Nærbø, kanskje du finner deres kirke her :

http://www.kirken.no/?event=showDeanery&pProstiId=p0603 (jeg tippet bare på jæren altså, så kan hende du må finne det en annen plass)

[:)][:)]

Takk [:)]

Back
Topp