Dåp - valg av gudmor

Travel mamma

Gift med forumet
jeg har 3 barn, første gang jeg døpte var min mor gudmor. Andre gang var min far gudfar. Denne gang har jeg valg min tante ( min mors søster). Tror gjerne min mor trodde hun skulle bli valgt igjen men følte ikke jeg ville velge mellom mor og far.

Har veldig godt forhold til min tante.. var det et rart valg ? hvem er gudmor/far hos dere?

Syns ikke at det er rart hvis dere har et nært forhold. Her valgte vi min manns søster som gudmor[:)]

Jeg valgte lillesøsteren min som gudmor. Neste gang kommer jeg nok enten til å bruke min beste venninde, eller den samme søsteren! :p 

på nr 1 har jeg mine 2 søstre som gudforledre.
på nr 2 har jeg 2 venninner (ingen kontaklt med en av de lenger), og mamma og stefaren min
på nr 3 har jeg min beste venninne, en kompis av sambo og søsteren til sambo.
på den i magen aner jeg ikke hvem vi skal bruke.

Aner ikke hva gudmor er en gang jeg. Her hadde vi faddere.

ORIGINAL: Labambie

har jo faddere også. men gudmor/far bærer barnet frem til dåp og en annen tar luen av.

ORIGINAL: Mamma x 3

har jo faddere også. men gudmor/far bærer barnet frem til dåp og en annen tar luen av.

Det er forskjellig fra sted til sted.. Her bærer vi selv barna til dåpen, og ALLE fadderene har tittelen Gudmor eller Gudfar [;)]

Her skal søstera mi være gudmor[:D]

ORIGINAL: Froskegele

Det er forskjellig fra sted til sted.. Her bærer vi selv barna til dåpen, og ALLE fadderene har tittelen Gudmor eller Gudfar [;)]

Sånn er det her også [;)]

Eg syns det var naturlig å velge sambo som gudfar da K er vårt første barn[:)]

Ok, da har vi ikke gudmor i det hele tatt. Alle er bare faddere.

Ok, da har vi ikke gudmor i det hele tatt. Alle er bare faddere.

tror ikke de blir skrevet ned som gudmor/far men som faddere. men bruker uansett å ha det

Back
Topp