Dåp og mat

Vi haddekoldtbord. Tror vi hadde rundt 12 forskjellige kaker :p vi var 20 i dåpen... Typisk sunnmørsk kakebord, får kaker fra naboer, venninner, familie :)
 
Vi skal ha smørbrød. Og kaffe og kaker etterpå :)
 
Skal ha navnefest til lørdag. Skal ha Bali kyllinggryte med hjemmelaget baguetter, ris og salat. Av kaker så blir det sjokolade og gulrot cupcakes. Pavolva, suksessterte og marsipankake ihvertfall :)
 
Vi skal ha koldtbord. Suksessterte, marsipan kake, pavlova, sjokoladekake, og ostekake. Gleder meg enormt til det er over ☺ heldigvis får jeg hjelp av 2 venniner
 
Har bestilt koldtbord. Vi blir 30 stk. Så har jeg bestilt en stor dåpskake, marsipankake av en som er veldig flink. Også blir det ostekake, bløtkake, sjokoladekake, gulrotkake og Sara Bernhard i langpanne :-)
 
Vi skal ha dåp på søndag. Det blir elggryte med ris og salat, og kaker. Marsipankake, sjokoladekake og pai med vaniljekrem og friske bær. Vi blir 16 stk.
 
Vi skal lage koldtbord og må i alle fall ha sjokoladekake og ostekake. Er fortsatt 2 måneder til så alt er ikke ferdig planlagt.
 
Vi hadde koldtbord+ karbonadesmørbrød. Kakene vi hadde var Verdens beste, Kransekake, Marsipankake, Sjokoladekake og Pavlova.
 
Back
Topp