Dåp og gaveønsker

Tripptrapp stol og Georg Jensen sparebøsse, han fikk begge deler. I tillegg et Elsa beskov spisesett, bestikk, sølvkopp, bilsparebøsse, "et lite eventyr"((boken om meg), den store boken om knerten, og penger.
 
Lager man ønskeliste på barnets vegne?
 
Håper han får sånn til å ha dåps attest I. Og min første tann og hårlokk og klokkestreng. Ellers er det ingen spesielle ønsker.
 
Jenta mi fikk personlig fødselstavle, smykke og armbånd, sølje til barnebunad, AJ kopp, skål og bestikk, sangbok, sølvkopp og penger.
Skal kjøpe boken om meg og sølvflagg for noen av pengene..
 
Skal ha navnefest. Vektlegger ikke gavene så veldig, men får nok noe penger til kontoen sin. Ellers ønsker vi oss ulltøy til vinteren, så tenker mer praktisk enn sølvtøy- bortsett fra et armbånd med navnet hennes inngravert, som hun får fra oss.
 
Ønsker sånn rund ramme til bilde og gravering av datoer og mål, sølvbestikk og sånn til dåpsattest. Vet at vi får det av besteforeldre for vi fikk det til gutten vår også. Utenom det så er det ikke så nøye, men gøy å få babysmykker, sølvkopp, sparebørser o.l. Som vi kan bruke og deretter spare på til hun blir voksen :)
 
Jeg er ikke sånn super glad i all slags sølvtøy osv så her er mini sin liste:
koffert(sånn barnekoffert i kjekt motiv)
liten trillekoffert han kan sitte på når han blir større
matstol
bilstol nr 2
sakkosekk( elsker å ligge i søstrene sine så kan få sin egen :) )
Dåpsatest holder
sparebøsse
penger på hannes konto
tursekk
 
Vi har ønskt våres ting som vi trenger/ har lyst på til fremtiden. Litt kvalitetsleker som Brio togbane og gåbil. Barneservise, sete til tripp trapp stol :)

Selv fikk jeg verken bestikk, servise eller sølv. Og har i grunn egentlig bare savna at jeg ikke har bestikk med navn på. Søsknene mine fikk sølv og det har bare stått og blitt svart før det en gang vært 5 år blir pussa så ser ikke helt behovet for det.
 
Back
Topp