Dåp og drikke

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hva serverer dere?
Kunne dere hatt alkoholfri øl?

Noen flere?

Vi skal ha alkohol og alkoholfrie drikker

vi bare hadde brus. Kunne nok servert alkoholfritt, men det var det ingen som tenkte på :)

Ja, kommer til å servere med alkohol også vi. Det er jo ingen som tar noen mer enn 1-2 bokser, fordi det smaker godt...

Alkohol passer seg ikke i en dåp, like lite som i et familieselskap for å feire et barns bursdag. ;) Kunne ikke tenkt meg alkoholfritt øl o.l heller. Det blir bare feil.

Her serveres brus, vann og saft. :)

Vi hadde brus,vann ,kaffe og te .. ingen alkohol.. det blir det ikke denne gangen heller :p syntes ikke det passer seg i en barnedåp, dessuten har vi alkoholikere på både mor og far siden, så det tullet der orker ikke vi :p

Ser ikke noe problem i alkoholfritt øl, men kommer nok kun til å servere kaffe/te/brus ol i navnefesten her. Verken jeg eller mannen drikker øl uansett prosent.

Vi serverte brus, kaffe og te.
Vi er ingen store tilhengere av alkohol rundt barn, og ser virkelig ikke poenget med alkohol i en dåp.
(Eller navnefest, som vi hadde, eller i noen feiringer for barnet.)
Alkoholfritt øl kunne vi kanskje servert om vi hadde servert middag, og det passet til, men jeg tviler sterkt, siden vi hadde flere barn i selskapet, og ikke ville gjort dem usikre på hva som var i glasset. :)
(Orker ingen diskusjon om akkurat det, google selv. :P )

Tror ikke det ble servert alkoholfritt øl i dåpsselskapene til noen av våre... så vidt jeg husker ihvertfall ;) synes forsåvidt ikke det er helt krise. Alkohol synes jeg derimot ikke har noe i en dåp å gjøre?

Vi skal ha brus og vann her også:)

Back
Topp