Dåp og brylupp

Sommerspire 2018

Flørter med forumet
Vi planlegger et hemmelig brylupp i forbindelse med dåpen til lille. Er det noen som har gjort det samme og har lyst å dele erfaringer?:happy:
 
Søsteren gjorde det samme med sin, mamma ble fly forbanna :hilarious:
 
Vi planlegger et hemmelig brylupp i forbindelse med dåpen til lille. Er det noen som har gjort det samme og har lyst å dele erfaringer?:happy:
Så koselig :love7
Har et vennepar som gjorde det samme og det ble en suksess uten tvil :smug:
Dem venta med å bytte til alle hadde kommet, ble borte og kom tilbake i kjole og hvitt :joyful:
Dem kom opp kirke gulvet med den lille :love7
 
Så koselig :love7
Har et vennepar som gjorde det samme og det ble en suksess uten tvil :smug:
Dem venta med å bytte til alle hadde kommet, ble borte og kom tilbake i kjole og hvitt :joyful:
Dem kom opp kirke gulvet med den lille :love7


Gjorde de det på en søndag? Med flere andre dåpsbarn? Vi skal snakke med presten og får nok litt svar da. Vi kunne tenke oss å gjøre det på en lørdag, men rekner med mange kommer til å reagere på den dagen som ikke er en typisk dåpsdag.
 
Gjorde de det på en søndag? Med flere andre dåpsbarn? Vi skal snakke med presten og får nok litt svar da. Vi kunne tenke oss å gjøre det på en lørdag, men rekner med mange kommer til å reagere på den dagen som ikke er en typisk dåpsdag.
Søsteren gjorde det på en søndag, de døpte sist av alle barna også ba presten oss bare pent bli sittende til neste hendelse.
 
Det er en fin idè, og vi tenkte gjøre det samme. MEN er det ikke litt egoistisk mtp foreldre? At foreldrene deres ikke skal få kunne forberede seg, holde tale osv?:) vi valgte derfor p slå det ifra oss:)
 
Jeg har ikke vært med på det selv, men synes det høres utrolig spennende ut ☺️ Det er en dag som handler om dere og da synes jeg det er veldig viktig at dere gjør dette på deres premisser ☺️ Tenk for en glede å oppdage at man er i et bryllup også ❤️
 
Det er en fin idè, og vi tenkte gjøre det samme. MEN er det ikke litt egoistisk mtp foreldre? At foreldrene deres ikke skal få kunne forberede seg, holde tale osv?:) vi valgte derfor p slå det ifra oss:)
Da trenge jo ikkje nødvendigvis vera ein overraskelse om ein slår da sammen heller... :) e nå mange som gifte seg uten at foreldre får vera med ein gong, så e nå uansett bedre enn da :)
 
Nei, men hun skriver at de planlegger hemmelig bryllup:)
Ja, men dei fleste foreldre setter sikkert pris på å i da heiletatt få komme nå som da har blitt aå populært å bare ta seg fri ein dag eller nåken timar og få da gjort :hilarious:
 
Vi kommer til å invitere både foreldre og søsken på begge sider siden det er en dåp. Så alle de viktige personene kommer til å få være med. Så skal vi reise til et lokale å feire videre, men da aller mest dåpen:).
 
Vi kommer til å invitere både foreldre og søsken på begge sider siden det er en dåp. Så alle de viktige personene kommer til å få være med. Så skal vi reise til et lokale å feire videre, men da aller mest dåpen:).
Jeg tror det ville blitt en veldig fin dag for hele familien ☺️
 
Gjorde de det på en søndag? Med flere andre dåpsbarn? Vi skal snakke med presten og får nok litt svar da. Vi kunne tenke oss å gjøre det på en lørdag, men rekner med mange kommer til å reagere på den dagen som ikke er en typisk dåpsdag.
Dem hadde det på en lørdag , dem snakka med presten å fikk ordna det :)
Tenkte ikke tanken en gang at det var på en lørdag :smug::joyful::Heartbigred
 
Så koselig :love7
Nå under pandemien tror jeg det er vanlig å få dåp på andre dager enn søndager, og andre kl.slett, så dere kan skylde på det :)
Da min gudsønn ble døpt fikk de velge mellom kl.11, 13.30 og 19, samt at det var ikke full gudstjeneste, bare de som skulle døpes, pga antall mennesker i kirken. Gudstjenestene her i byen går i alle fall utenom :) Snakk med presten og hør hva som er mulig i deres menighet :)
 
Back
Topp