Vi er jo forlovet, og har tenkt å gifte oss. Men jeg syns det er et ork jeg
Ikke har jeg lyst på noe stort bryllup heller, men har lyst til å gifte meg i kirka. Og hele hans familie bor på andre kanten av landet...
Så fikk jeg idèen om at vi kunne jo gifte oss samtidig som vi døper lillemann, uten å fortelle det til andre enn forloverne på forhånd!
Da er værtfall hans gamle mor og ene broren med familie her... Da føler jeg det blir litt mer legitimt å ikke invitere hele slekta og venner også!
Men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gripe det an!
Skal jeg gifte meg i bunad, eller døpe lillemann i brudekjole?
Skal vielsen eller dåpen være først?
Er det ok å bare ha et vanlig dåpselskap eller må vi ha en litt finere middag?
Er det noen som har erfaring med dette? Eller har vært i en slik dåp/bryllup? Hadde vært fint med litt tips
Ikke har jeg lyst på noe stort bryllup heller, men har lyst til å gifte meg i kirka. Og hele hans familie bor på andre kanten av landet... Så fikk jeg idèen om at vi kunne jo gifte oss samtidig som vi døper lillemann, uten å fortelle det til andre enn forloverne på forhånd!
Da er værtfall hans gamle mor og ene broren med familie her... Da føler jeg det blir litt mer legitimt å ikke invitere hele slekta og venner også! Men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gripe det an!
Skal jeg gifte meg i bunad, eller døpe lillemann i brudekjole?
Skal vielsen eller dåpen være først?
Er det ok å bare ha et vanlig dåpselskap eller må vi ha en litt finere middag?
Er det noen som har erfaring med dette? Eller har vært i en slik dåp/bryllup? Hadde vært fint med litt tips