Dåp og bordplassering

mrs.butterfly

April 2013s godhjerta
hvordan har dere gjort det med bordplassering i dåpen?

Vi skal leie et lokale. Tenker å ha hestesko hvis det er plass.

Henger meg på denne :) dåp til søndag og funderer på hvordan vi ska ha bordplaseribg vi å . Vanskelig gitt ;)

Henger meg på denne jeg også :) Dåp til søndag. Vi skal ha langbord da :)

❤Adele Marie❤24.04-13❤

Vi hadde hestesko. Her satt dåpsbarnet, foreldrene og fadderene på langsiden. Så satt besteforeldre fra hver side som første på hver "arm", deretter oldeforeldre og så søsken.

•Autocorrect ftw•

Vi hadde dåp søndagen. Lagde to langbord hjemme. Var 25 gjester. Ved bord 1 satt vi sammen med besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler ( noen var faddere). Ved bord 2 satt faddere sammen med våres tanter, onkler og søskenbarn :)

Vi var 33, og hadde lett fått til 45 totalt uten å bruke ekstra bord

•Autocorrect ftw•

Her blir vi 40, kommer til å ha runde bord, og plasserer dem blant sin familie. Dvs oss med fadder, besteforeldre med sine barn, tanter og onkler med sine barn osv. Synes det ble greiest, da har også alle noen å prate med.

Vi var 34 stk og hadde langbord. Jeg og samboer satt midt på, over hver andre, og hadde faddere ved siden av oss. Resten blandet vi godt så alle i familiene fikk sjangsen til å bli godt kjent. Det funket kjempe bra :)

Sent from my MT15i using BV Forum mobile app

Her blir vi 40, kommer til å ha runde bord, og plasserer dem blant sin familie. Dvs oss med fadder, besteforeldre med sine barn, tanter og onkler med sine barn osv. Synes det ble greiest, da har også alle noen å prate med.
Hadde vi bare hatt mulighet til runde bord....
Men tror det blir enklest med hestesko

Back
Topp