Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så smått begynt å planlegge litt! Så er det denne gjestelisten da
Jeg har større familie enn samboeren min. Nå er jeg oppe i 24 stk. Det er min familie, hans familie, pluss faddere og gudforeldre.
Nå har jeg ikke regnet med hans tanter osv. De har vi ikke så mye kontakt med. Så er veldig usikker. Så vet jeg at det er en del drama mellom enkelte der.
Men regner med at jeg sender de en invitasjon bedre det enn å ikke sende ut noen å bli "hatet"
Hvor mange har dere invitert?
Ååh så smart kanskje jeg skal gjøre det samme selv om enkelte bor litt langt unna, så tviler jeg på at de gidder reise så langt for litt kake men da har de i det minste fått en invitasjonVi fant ut at vi kun ber nærmeste, så ikke tanter osv for da er vi brått oppi 50 stk. Så vi har ca 18 stk som vi ber til mat, så kan de andre komme innom og ta en kaffe og et kakestk om de vil
Ååh så smart kanskje jeg skal gjøre det samme selv om enkelte bor litt langt unna, så tviler jeg på at de gidder reise så langt for litt kake men da har de i det minste fått en invitasjon
Har så smått begynt å planlegge litt! Så er det denne gjestelisten da
Jeg har større familie enn samboeren min. Nå er jeg oppe i 24 stk. Det er min familie, hans familie, pluss faddere og gudforeldre.
Nå har jeg ikke regnet med hans tanter osv. De har vi ikke så mye kontakt med. Så er veldig usikker. Så vet jeg at det er en del drama mellom enkelte der.
Men regner med at jeg sender de en invitasjon bedre det enn å ikke sende ut noen å bli "hatet"
Hvor mange har dere invitert?
Jeg har så stor familie fra samboers familie så er det vel 5. Å det er de nærmeste! Fra min side blir det 10, det er uten tanter osvDe har jo det da, så da kan de jo ikke klage hehe
Skulle gjerne bedt alle her, siden vi har veldig god kontakt med morssiden his oss begge, men det blir litt for folksomt
Woooow! Må ha oppskriftVi skal ha dåp 15.november
I helgen var jeg i konfirmasjon og fikk litt inspirasjon.
På tallerkenen lå det slike små pakker med mini marshmallows og hjertesjokolade. Jeg skal innom en butikk som heter congratulations i helgen og se om de har de samme eller lignende i blått
Vis vedlegget 135389
Tenker også å prøve meg på denne mousse kaken med sjokolade, hvit sjokolade og bringebær. Den var kjempegod! Venter på oppskrift
Vis vedlegget 135390
Woooow! Må ha oppskrift