Dåp/navnfest kort

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Er det noen som har begynt å planlegge dåp/navnfest? Jeg er på utkikk etter noen fine invitasjoner, spesielt foldekort som jeg kan ha bilde av babyen på forsiden og tekst på innsiden.

Noen som vet om hvor jeg kan få laget sånne? :) Prøvd å søke på nett, men syns liksom ikke jeg finner noen fine jeg...
 
Sniker fra februar. Jeg har brstilt dåpsinvitasjoner hos vistaprint.no. De er billige;) men husk å kjøpe for under 200kr så du slipper toll og moms:)
 
Er det noen som har begynt å planlegge dåp/navnfest? Jeg er på utkikk etter noen fine invitasjoner, spesielt foldekort som jeg kan ha bilde av babyen på forsiden og tekst på innsiden.

Noen som vet om hvor jeg kan få laget sånne? :) Prøvd å søke på nett, men syns liksom ikke jeg finner noen fine jeg...
Fotoknudsen.no brukte jeg. Fornøyd med dem!
 
Kortshop.no
 
Sjekk også butterfly place cards på ebay, synes de er superfine :)
 
Vistaprint hadde mange fine design, og e billige :) brukte fotoknudsen til barselgåve-takkekort, fine dei og, og superkjapp levering :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Sjekk ut optimalprint.no! De hqr vi brukt etter forrige fødsel, dåp, bryllup og jul..masse fint å velge i, rimelig pris,rask levering og ingen toll å tenke på;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har allerede sendt ut:)
Lagde på fotoknudsen. Stod invitasjon utenpå med noe mønster, 2 bilder og fotavtrykk på den ene siden inni og tekst og fotavtrykk på andre siden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har allerede sendt ut:)
Lagde på fotoknudsen. Stod invitasjon utenpå med noe mønster, 2 bilder og fotavtrykk på den ene siden inni og tekst og fotavtrykk på andre siden.


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har brukt den samme! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp