Dåp/navnefest

Medusa_83

Forumet er livet
Hvor langt har dere kommet med forberedelsene?

Jeg bestilte akkurat tid i kirken, så da er det vel bare å hive seg rundt med resten :) Her går vi for 19. juni. Da er hun 3,5 mnd.
 
Har ikke tenkt noe på det, men nå som ting har roet seg her så er det vel på tide.

Jeg har lyst på hagefest i sommer med tapas og grillmat, men vi blir så mange at det går ikke. Vi har ikke plass. Så da får vi se om vi kan leie det samme lokalet som sist eller noe.
 
Vurderer å ta det etter sommeren, frister ikke å stresse med det nå... Storebror ble døpt etter to mnd, og husker jeg var sååååå sliten
 
Skal ha 19/6 og har sjekka tid i kirka og at alle kan.
Skal ha selskapet heime, så har bare bestilt litt pynt til bordet så langt
 
Hvor langt har dere kommet med forberedelsene?

Jeg bestilte akkurat tid i kirken, så da er det vel bare å hive seg rundt med resten :) Her går vi for 19. juni. Da er hun 3,5 mnd.
Vi skal også ha dåp 19. Juni :) bestilte kirke, lokale og mat siste uken før fødsel :p godt med alt som er gjort! :)
 
Jeg har ikke planlagt noe særlig ennå. Laget gjesteliste. Tanken var å ha dåp i juli, men det kan hende vi venter til august. Hvis vi greier å finne et navn da :p
 
Har bestemt det blir i august før fellesferien er over, utsetter det så lenge som mulig. Meir er ikkje bestemt :p orka ikkje stresse med det akkurat no!
 
Vi tenker enten i slutten av juli eller i august. Klarer ikke helt bestemme oss for hva som passer best :p Ble litt stressa da jeg lagde gjesteliste for noen uker siden, for det ble så mange! Så får se hvordan vi gjør det... vi må uansett leie lokale og blir nok å ha koldtbord :)
 
Vi skal ha dåp 5. juni. Har ordnet kirke og lokale, og bestilt koldtbord. Invitasjoner sendes ut i morgen tenker jeg. Storkoser meg med forberedelser :)
 
Usikker, må enten ta det før sommeren eller etter. Har ikke pratet så mye om det ennå, viktigst å finne navn først :p
 
Ville ha i juni, men alt var opptatt så blir ikke før 28.8 :p så har god tid enda, bestilte invitasjoner nettopp og har lokale klart;) tenkte se på eBay hva de har av pynt:D
 
Hvor mange faddere og gjester skal dere ha? Vi tenkte å holde oss til kun nærmeste familie og to vennepar, da er vi oppe i 21 gjester. Usikker på faddere ennå
 
Alt før 21.august var fullt her, vi skal ha navneseremoni i rådhuset gjennom human-etisk forbund :) så seremoni er bestilt, nå driver vi og prøver bli enige om hva slags selskap vi skal ha etterpå ;) samboer er mer på den tradisjonelle siden og vil ha snitter og Frognerseteren, jeg vil helst ha det litt mer anderledes og holder en knapp på catering hvor vi kan bestemme menyen helt selv og lokale på gamle Emil&Samuel, takterrassen på Steen&Strøm :) så får vi se hva vi lander på da...
 
Vi tenker enten i slutten av juli eller i august. Klarer ikke helt bestemme oss for hva som passer best :p Ble litt stressa da jeg lagde gjesteliste for noen uker siden, for det ble så mange! Så får se hvordan vi gjør det... vi må uansett leie lokale og blir nok å ha koldtbord :)
Ta det i fellesferien så er det sikkert mange som ikke kan :p
 
Her må vi velge mellom 4 juni og 5 november :-0
Syns den første datoen er litt tidlig og den andre litt sent...
Gutten vår er født 20 mars. Noen med erfaring ifht om han er litt liten 4 juni eller det ikke har noe å si? Skal ha navnfest gjennom HEF :)
 
Her må vi velge mellom 4 juni og 5 november :-0
Syns den første datoen er litt tidlig og den andre litt sent...
Gutten vår er født 20 mars. Noen med erfaring ifht om han er litt liten 4 juni eller det ikke har noe å si? Skal ha navnfest gjennom HEF :)
Hei min gutt er født 20 mars og jeg skal ha dåpen 5 juni. Jeg synest ikke de er for små.men det er jo helt opp til den enkelte. xsmile9
 
  • Liker
Reactions: J87
Back
Topp