Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal også ha dåp 19. Juni bestilte kirke, lokale og mat siste uken før fødsel godt med alt som er gjort!Hvor langt har dere kommet med forberedelsene?
Jeg bestilte akkurat tid i kirken, så da er det vel bare å hive seg rundt med resten Her går vi for 19. juni. Da er hun 3,5 mnd.
Ta det i fellesferien så er det sikkert mange som ikke kanVi tenker enten i slutten av juli eller i august. Klarer ikke helt bestemme oss for hva som passer best Ble litt stressa da jeg lagde gjesteliste for noen uker siden, for det ble så mange! Så får se hvordan vi gjør det... vi må uansett leie lokale og blir nok å ha koldtbord
Hei min gutt er født 20 mars og jeg skal ha dåpen 5 juni. Jeg synest ikke de er for små.men det er jo helt opp til den enkelte.Her må vi velge mellom 4 juni og 5 november :-0
Syns den første datoen er litt tidlig og den andre litt sent...
Gutten vår er født 20 mars. Noen med erfaring ifht om han er litt liten 4 juni eller det ikke har noe å si? Skal ha navnfest gjennom HEF