Dåp/navnefest

Begynte å planlegge dåpen allerede før hun var født og gledet meg skikkelig til å kunne planlegge ordentlig, men nå blir jeg bare helt stresset av å tenke på det haha :p vi tenkte i begynnelsen av mai en gang :)

Dåp 1 mars :-)
Eldstemann var 2 mnd når han ble døpt, veldig greit. Han sov gjennom alt i kirken. Nå håper vi at lillemor gjør det samme:-) etterpå skal vi ha det hjemme med kun nærmeste familie:-)

Dåp 1 mars :-)
Eldstemann var 2 mnd når han ble døpt, veldig greit. Han sov gjennom alt i kirken. Nå håper vi at lillemor gjør det samme:-) etterpå skal vi ha det hjemme med kun nærmeste familie:-)
Er det vi er spent på med vår gutt - hvordan han er i kirken. Enten sover han eller så gråter han. Han liker heller ikke å bade og pleier å begynne å gråter når vi vasker han på hodet så det kan bli interessant. Men med meg i dusjen går det bra da:-)

planla alt når jeg gikk gravid i slutten med vesla, så mangler bare å høre om kirken er ledig :) elrs blir det koldtbord, kake/godis bord, frukt og brus/kaffe/vann :) skal pynte med ballonger og poms i taket, bak gave eller kakebordet skal navnet hennes stå og på bordet blir det blomster og lys :) kjøpt mye i forkant og bestilt en del fra Ebay (Y)

Back
Topp