Ja, jeg vet at dette er altfoooooor tidlig, men jeg får det ikke ut av hodet mitt! Hi hi! 
Diskuterer med sambo rundt dåp/ikke dåp.
Etter noe "press" fra familiene hadde vi dåp for datteren vår.
Jeg synes jo da at det blir naturlig å gjøre det samme med nummer to, så de ikke får det forskjellig når det gjelder mulighet for å stå til konfirmasjon osv.
Men sambo synes ikke vi skal gjøre det denne gangen.
Han ville jo ikke ha dåp sist gang, men gav seg, så synes at denne gangen skal (jeg) og familiene fire på krava. Og jeg er jo egentlig enig, for vi er jo to om det her.
Blir det veldig rart å ikke døpe barn nummer to?
Er det noen som har gjort det sånn, eller kommer til å ha en døpt og en ikke døpt?
Og hva kan man ha istedet?
Er navnefest i borgerlig regi, eller kan man ha sin egen navnefest, uten å være innmeldt noe sted?
Jeg ønsker jo gjerne en slags markering med familien, men vet ikke om dette da blir unaturlig og rart?
Når kan man evt. ha en slik markering?
Diskuterer med sambo rundt dåp/ikke dåp.
Etter noe "press" fra familiene hadde vi dåp for datteren vår.
Jeg synes jo da at det blir naturlig å gjøre det samme med nummer to, så de ikke får det forskjellig når det gjelder mulighet for å stå til konfirmasjon osv.
Men sambo synes ikke vi skal gjøre det denne gangen.
Han ville jo ikke ha dåp sist gang, men gav seg, så synes at denne gangen skal (jeg) og familiene fire på krava. Og jeg er jo egentlig enig, for vi er jo to om det her.
Blir det veldig rart å ikke døpe barn nummer to?
Er det noen som har gjort det sånn, eller kommer til å ha en døpt og en ikke døpt?
Og hva kan man ha istedet?
Er navnefest i borgerlig regi, eller kan man ha sin egen navnefest, uten å være innmeldt noe sted?
Jeg ønsker jo gjerne en slags markering med familien, men vet ikke om dette da blir unaturlig og rart?
Når kan man evt. ha en slik markering?