Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skrev nøyaktig det jeg ikke gadd å formulere. Men dere har nok hakket mer tiltakslyst enn oss på selskapsfronten.Her blir det privat navnefest, som til storebror.
Vi vurderte med storebror om vi ønsket det gjennom Humanetisk forbund, men de også har jo sine standpunkter som jeg ikke kunne si meg enig i, så derfor laget vi istedet en flott fest for familien. Leide lokale, folk pyntet seg, vi kjøpte STOOR kake med bilde av nurket på og feiret at vår flotte sønn hadde kommet til verden.
Blir nok å gjøre det samme med vesla
For meg så blir det, som andre her sier, helt feil å stå foran presten i kirka å love at jeg skal oppfostre mine barn i kristen tro, når dette ikke stemmer. Om barna mine ønsker å konfirmere seg kirkelig når de blir større, får de selvsagt lov til det. Og jeg er helt inneforstått med at de da må døpes på forhånd, men det tenker jeg bare gjør at de tenker over avgjørelsen sin enda mer.. og om de fortsatt ønsker å gjøre dette - da er dette et bevisst valg.
(Imotsetning til meg, som igrunn kun valgte kirkelig konfirmasjon fordi alle vennene mine gjorde det. Jeg tenker tilbake og skulle ønske at jeg hadde tatt et mer bevisst valg rundt det. Ikke at det har såå mye å si fra eller til sånn egentlig. Livet mitt er vel nogenlunde det samme okke som, men lell.)
Du skrev nøyaktig det jeg ikke gadd å formulere. Men dere har nok hakket mer tiltakslyst enn oss på selskapsfronten.![]()

Helt nydelig drakt!Hehe.. mulig det. Erre party, så erre partyhaha!
Vi tenkte som så at når vi ikke skal ha noen sermoni, hverken i kirken eller noe annet sted, så skal vi jaggu gjøre stas på dagen, slik at dagen og selskapet skiller seg ut fra andre evt selskap (som bursdag o.l.).
Jeg fikk og en venninne til å strikke en navnefestdrakt til poden, som vi nå tenker at lillesøster skal ha på sin dag. Bare bytte ut de blå silkebåndene med rosa. Lik den under.
Bare litt usikker på om jeg skal få strikket en kjole til jenta, eller om det går bra med buksedrakt til henne også(?).
Vis vedlegget 97566

Kjempefin!Hehe.. mulig det. Erre party, så erre partyhaha!
Vi tenkte som så at når vi ikke skal ha noen sermoni, hverken i kirken eller noe annet sted, så skal vi jaggu gjøre stas på dagen, slik at dagen og selskapet skiller seg ut fra andre evt selskap (som bursdag o.l.).
Jeg fikk og en venninne til å strikke en navnefestdrakt til poden, som vi nå tenker at lillesøster skal ha på sin dag. Bare bytte ut de blå silkebåndene med rosa. Lik den under.
Bare litt usikker på om jeg skal få strikket en kjole til jenta, eller om det går bra med buksedrakt til henne også(?).
Vis vedlegget 97566