Dåp, navnefest eller annen markering

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Nå har jeg sittet å googlet på nett etter inspirasjon til velkommen-til-verden-festen vi skal ha for den lille til sommeren:D vet det er tidlig!! Men drømte om dåp i natt og ble inspirert;) Flere som har begynt å tenke?:)

Ja, har begynt å planlegge litt i hodet mitt ;) Vi skal ha dåp! Skal begynne å forbrede så fort vi er hjemme fra sykehuset tenker jeg :)

har allerede planlagt litt :) men det er mest fordi det sannsynligvis blir i fellesferien.. å da har halve slekta mi planer.. så må informere i god tid om ca dato! - om kirka har gudstjeneste da heheh

Skal ha dåp :-) men når og hvor aner jeg ikke enda :-P

Vi skal ha dåp :-)
Men har ikke planlagt noe som helst enda, veit bare vi skal bruke dåpkjolen etter meg og lillesøsteren min ♡

Skal ha dåp vi å. Mamma har sagt seg frivillig til å lage lapskaus men lurer på om det blir litt varmt sånn rundt august. Kunne tenke meg snitter selv. Tror vi blir rundt 20 så blir akkurat litt for trangt her hjemme så må finne et lokale. Planene ligger godt i hodet :) kommer til å bruke dåpskjole niesene brukte.

Er så glad vi har stor stue! Vi hadde 30 gjester på innflytningsfest i jula, og hadde vi bare flyttet sofaen litt kunne vi nok hatt 10 til i stua :) så eneste vi må planlegge er mat, dato og dekorasjon ;) og navn :p haha :) tror jeg snart skal begynne å Google litt å bestille litt stæsj fra ebay ;)

Vi skal ha dåp, og maten er ca planlagt. ;) Blir hjortegryte, og sikkert litt koldtbordretter i tillegg. Planlegger resten om kort tid, tenker jeg. :) Vi kan gjerne ha litt idémyldring her inne. ;)

Godt inni planlegginga her også
Blir dåp, i juli en gang tenker jeg :)
Tenker å begynne å lage diverse ting etter fødsel, så er det gjort :)

Her lurer vi på om vi skal vente til august, sånn at de fleste er hjemme fra ferie:) Vi skal ikke ha dåp, men en litt uformell velkommen-til-verden-fest. Altså ingen seremoni. Vurderer grillmat faktisk;) med diverse tilbehør. Håper vi kan ha det hjemme:) Hvem tenker dere å be? Tenkte i utgangspunktet bare nærmeste familie. Babyen besteforeldre, tanter og onkler + noen venner av oss. Men lurer på om det kanskje er fler som forventer å bli bedt...

Her blir det dåp 14 juni:) Vi skal i bryllup i juli, og utdrikningslag senere i juni, i tillegg blir min mann 30, og søster fyller rundår og stefar blir 50, så det skal bli storfeiring i august på de. Det blir med andre ord en innholdsrik sommer! Så ellers av sommerutflukter som dyrehage og diverse blir og i slutten av juli/august :)

Her lurer vi på om vi skal vente til august, sånn at de fleste er hjemme fra ferie:) Vi skal ikke ha dåp, men en litt uformell velkommen-til-verden-fest. Altså ingen seremoni. Vurderer grillmat faktisk;) med diverse tilbehør. Håper vi kan ha det hjemme:) Hvem tenker dere å be? Tenkte i utgangspunktet bare nærmeste familie. Babyen besteforeldre, tanter og onkler + noen venner av oss. Men lurer på om det kanskje er fler som forventer å bli bedt...

vi skal be ungens tipp-oldemor, besteforeldre, tanter/onkler + barn og noen av våres tanter/onkler, min gammeltante &faddere tenker ikke så mye på hvor langt ut i slekt osv men hvem jeg å kjæresten har kontakt med.. ber ikke noen bare for at det er slekt om vi ikke har kontakt med dem!
usikker på om det blir plass nok hjemme eller ikke :) tenkte på grillmat her også, mn kjæresten mente det ble mye styr :s og han ville ha koldtbord.. vi får se :)

vi skal be ungens tipp-oldemor, besteforeldre, tanter/onkler + barn og noen av våres tanter/onkler, min gammeltante &faddere tenker ikke så mye på hvor langt ut i slekt osv men hvem jeg å kjæresten har kontakt med.. ber ikke noen bare for at det er slekt om vi ikke har kontakt med dem!
usikker på om det blir plass nok hjemme eller ikke :) tenkte på grillmat her også, mn kjæresten mente det ble mye styr :s og han ville ha koldtbord.. vi får se :)
Tenker å be de vi har kontakt med vi å. Vil gjerne ha det hjemme, så må prøve å redusere antallet noe:p

Ligger her i senga og får ikke sove, så ligger å planlegger markeringen av den lille i hodet:p og så lurer jeg på... Hvis man skal ha en uformell feiring (grillfest hjemme med nærmeste familie og venner) kan man da sende invitasjon på sms?? For å spare litt på kostnadene og heller bruke penger på fine takkekort:) Noen som har brukt eller har fått sms-invitasjon?;)

Back
Topp