Nå har jeg sittet å googlet på nett etter inspirasjon til velkommen-til-verden-festen vi skal ha for den lille til sommeren vet det er tidlig!! Men drømte om dåp i natt og ble inspirert Flere som har begynt å tenke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her lurer vi på om vi skal vente til august, sånn at de fleste er hjemme fra ferie Vi skal ikke ha dåp, men en litt uformell velkommen-til-verden-fest. Altså ingen seremoni. Vurderer grillmat faktisk med diverse tilbehør. Håper vi kan ha det hjemme Hvem tenker dere å be? Tenkte i utgangspunktet bare nærmeste familie. Babyen besteforeldre, tanter og onkler + noen venner av oss. Men lurer på om det kanskje er fler som forventer å bli bedt...
Tenker å be de vi har kontakt med vi å. Vil gjerne ha det hjemme, så må prøve å redusere antallet noevi skal be ungens tipp-oldemor, besteforeldre, tanter/onkler + barn og noen av våres tanter/onkler, min gammeltante &faddere tenker ikke så mye på hvor langt ut i slekt osv men hvem jeg å kjæresten har kontakt med.. ber ikke noen bare for at det er slekt om vi ikke har kontakt med dem!
usikker på om det blir plass nok hjemme eller ikke tenkte på grillmat her også, mn kjæresten mente det ble mye styr :s og han ville ha koldtbord.. vi får se
Tenker å be de vi har kontakt med vi å. Vil gjerne ha det hjemme, så må prøve å redusere antallet noe
Tenker egentlig grønt og hvitt. Er ikke så glad i blåttsamme her ligger på sånn ca 20 nå.. får se når vi sender ut invitasjon om hvor mange som kan.. blir det ca 20 kan vi ha hjemme
Her blir det blått mest ♡ enn til deg?