Dåp/navnedag/ingenting

Så kjekt! Godt å være ferdig kan eg tenke meg :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Utrolig deilig å være ferdig ja! Har også bestilt takkekort på nett, så det blir mye mindre jobb i etterkant enn først antatt :)

Utrolig deilig å være ferdig ja! Har også bestilt takkekort på nett, så det blir mye mindre jobb i etterkant enn først antatt :)
Takkekort har ikkje eg bestilt enda.. men må snart få rævo i gir:p hehe
Var du tenkt å lage de sjøl?

Det var meningen å lage de selv ja. Bestille print av bilder fra en nettbutikk, lime på og skrive personlig til hver enkelt. Hadde til og med kjøpt inn blanke kort/konvolutter. Men vet at det kommer til å ta mer tid enn hva det verdt, har hatt et par slike prosjekter tidligere. De aller færreste verdsetter all jobben det innebærer uansett ;)

Vi hadde dåp i september :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var meningen å lage de selv ja. Bestille print av bilder fra en nettbutikk, lime på og skrive personlig til hver enkelt. Hadde til og med kjøpt inn blanke kort/konvolutter. Men vet at det kommer til å ta mer tid enn hva det verdt, har hatt et par slike prosjekter tidligere. De aller færreste verdsetter all jobben det innebærer uansett ;)
Det er helt sant! Det blir ikkje altid verdsatt som det burde :(

Her hadde vi ingenting rett og slett, gikk bort fra både dåp og navnefest, og det er i grunn ganske deilig, men har fått maaaange spørsmål og rare blikk pga det..litt kjipt, men men. Godt folk er forskjellige :)
Hun kan heller få velge selv når hun blir tenåring :)

Jeg bestilte takkekort, julekort, billedkalender og krus med motiv hos fotoknudsen. Etter 4 dager var alt levert. Imponert :)

Back
Topp