Utrolig deilig å være ferdig ja! Har også bestilt takkekort på nett, så det blir mye mindre jobb i etterkant enn først antattSå kjekt! Godt å være ferdig kan eg tenke meg
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig deilig å være ferdig ja! Har også bestilt takkekort på nett, så det blir mye mindre jobb i etterkant enn først antattSå kjekt! Godt å være ferdig kan eg tenke meg
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Takkekort har ikkje eg bestilt enda.. men må snart få rævo i girUtrolig deilig å være ferdig ja! Har også bestilt takkekort på nett, så det blir mye mindre jobb i etterkant enn først antatt![]()
Det var meningen å lage de selv ja. Bestille print av bilder fra en nettbutikk, lime på og skrive personlig til hver enkelt. Hadde til og med kjøpt inn blanke kort/konvolutter. Men vet at det kommer til å ta mer tid enn hva det verdt, har hatt et par slike prosjekter tidligere. De aller færreste verdsetter all jobben det innebærer uansettTakkekort har ikkje eg bestilt enda.. men må snart få rævo i girhehe
Var du tenkt å lage de sjøl?
Det er helt sant! Det blir ikkje altid verdsatt som det burdeDet var meningen å lage de selv ja. Bestille print av bilder fra en nettbutikk, lime på og skrive personlig til hver enkelt. Hadde til og med kjøpt inn blanke kort/konvolutter. Men vet at det kommer til å ta mer tid enn hva det verdt, har hatt et par slike prosjekter tidligere. De aller færreste verdsetter all jobben det innebærer uansett![]()
Jeg bestilte takkekort, julekort, billedkalender og krus med motiv hos fotoknudsen. Etter 4 dager var alt levert. ImponertTakkekort har ikkje eg bestilt enda.. men må snart få rævo i girhehe
Var du tenkt å lage de sjøl?