Dåp-når?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Når tenker dere å ha dåpen/navnefesten?

Med guttungen hadde vi i feb. sist og han ble født i okt.
Har hele tiden tenkt vi skal ha i mars med snuppa, men så er det stor feiring på østlandet den mnd også. Så kan bli vel mye frem og tilbake for folk kanskje??:)

Storebror hadde samme termin og han hadde dåp den 7. Mars. Men tror dere står ganske fritt vil jeg tro

Storebror hadde samme termin og han hadde dåp den 7. Mars. Men tror dere står ganske fritt vil jeg tro
Jada, vi gjør det.
Er i slutten av mars vi skal hjemover til mine iallefall.
Må få se str på snuppa først og dåpskjolen også:P

Har tenkt mars/april. Får se på nyåret når det er ledig i kirken, og når vi kan få leid et lokale.

Vi kommer nok til å ha navnfest på sommeren eventuelt tidlig høst :)
Med storebror hadde vi i juni og med kommende storesøster hadde vi i september.
Det må passe litt for min familie fra østlandet og komme opp å ;)

Vi kommer nok til å ha navnfest på sommeren eventuelt tidlig høst :)
Med storebror hadde vi i juni og med kommende storesøster hadde vi i september.
Det må passe litt for min familie fra østlandet og komme opp å ;)

Ser den. Vi har jo samme greia her. Familien min 9t unna

Ser for meg at det blir i mars men vi får ta det litt som det passer. Mannen har lyst til å ha dåp i hjembyen sin, så vi får se litt hva som passer best både for oss og tilreisende gjester. Det enkleste blir jo å ha det hjemme men siden han har mistet begge foreldrene sine og kjenner nok en del på at det er ekstra tungt nå når vi får en liten en, så tror jeg vi skal få det til for hans del :-)

Hadde et lite sekund vurdert å ha dåp i romjula, bare for at det hadde vært såå koselig :p med julestemninga og det hele :D men så tror jeg det er mange som har/vil ha andre planer i romjula, så derfor ikke har mulighet til å komme :)

Så da tror jeg det blir rundt februar/mars :) vil ikke vente så veldig lenge :)

Vi blir å ha dåpen ila januar:)

Storesøstrene var ganske nøyaktig 2 og 3 mnd når vi hadde dåp. Hadde passa ganske godt med dåp i romjula, då han vil vere rett over 2 mnd. Men har dela av familien langt vekke, så tenkte å tilpasse litt etter dei. Synast igrunn det passa med dåp/navnefest både når dei er små og litt eldre.

Blir i løpet av februar tenker jeg :) fantaserer allerede om koldtbordet!

Skal ha navnefest i feb eller mars :) må sjekke lokale og sånn før vi bestiller :p

Her er det navnefest kun én gang per år, og det er første eller andre lørdag i juni. Så det blir juni for vår del. Om vi kunne påvirket dato kunne vi tenkt oss å ha det litt tidligere, kanskje april.

Første var nesten 5 mnd i dåpen, det var ganske passe, så føler at fra feb-april passer fint :)

Back
Topp