Dåp i morgen

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
1000 ting å gjøre og lillebror har ikke sovet i det hele tatt idag. Kanskje 10 min om jeg er heldig. Jeg blir gal da jeg tydeligvis har unge nr 2 som ikke skal sove. Enn hvor mye jeg vugger, bærer, trøster, ammer og ja gudene vite hva jeg ikke gjør så skal han ikke sove. Nå er han overtrøtt så det holder, hyler som en stukket gris og vi har lokalet å gjøre i stand også og ingen til å passe de små imens
 
Huff det høres slitsomt ut.. Har dere ingen som kan hjelpe å gjøre i stand lokalet sånn at de små kan være med?
 
Har nå fått pyntet på ett vis men fikk ikke blåst opp ballongene og bordplasseringen ble jeg ikke heilt fornøyd med. Plutselig hadde gubben plassert ut noen navnelapper ut fra en kladd jeg hadde og da var de små så utrolig (over)trøtte at jeg orket bare ikke stå og gjøre om på det
 
Det er det nok bare du som legger merke til :) det blir nok kjempebra! Masse lykke til med den store dagen i morgen :)
 
Masse lykke til i morgen:) håper dere får en kjempefin dag selv om noen småting ikke er helt på plass:)
 
Back
Topp