Dåp i dag

Reduce

Forumet er livet
Hadde dåp i dag[:)]  Det gikk kjempe fint. hadde den greie presten.
Hehe da vi kom inn på bakrommet for å ta på dåpskjolen så stod presten i boxeren[:-][:D] Skikkelig flaut, men han tok det med ett smil.
Er det vanlig at presten tar dåpsbarnet bort til "publikum" og holder barnet opp sånn som i løvenes konge?
det skjedde i hvertfall, han løftet henne opp til alle som satt der også klappet alle sammen. kan ikke huske de gjorde det da jeg døpte elste jenten min[8|].

men det var en vellykket dag, og jeg er glad vi er ferdig med det[:D]

grattis men vel overstått[:)] vet at der jeg kommer fra har presten løftet opp dåpsbarna slik at alle skal få se....morsomt det...

takk[:)]

ok jeg ble så paff når han gikk ned til forsammlingen, men da er det sikkert vanlig. men de døpte bare sara i dag, så kansje derfor han gjorde det? jaja. [:D]

gratulerer me vel overstått dåp[:D]

Gratulerer! = )

Her ble gutten ikke løftet opp som du beskriver. Hun holdte ham opp litt og sa velkommen til menigheten, men det var det.

Hun holdte ham opp litt og sa velkommen til menigheten, men det var det.

han her presten gikk ned til forsammlingen og løftet henne så høyt armene hannes strakte. åsså viste henne rundt til alle.
min mor og de som satt i salen sa hun så helt paff ut. hehe de klinkekule øynene og helt forvirret. hehe

takk for gratulasjonene[:)]

skal se om jeg får lagt ut bilder av gavene etterhvert.

Back
Topp