då trur eg me e igang :))

Mammas drøm

Blir kjent med forumet
våkna i natt i 3-tida av at eg måtte på do, akkurat som med førstemann føltes det som om eg tissa på meg for klarte ikkje halde meg til eg kom meg på badet....  i ettertid har eg konkludert med at det truleg var fostervatnet so begynte å komme, ikkje store mengder men det sildra og rann ei stund. samme skjedde to gangar til før kl 08.30 idag tidleg då riene begynte. dei kom med 6-10 min mellomrom so då va da berre å komme seg opp og begynne og pakke (ja eg veit at eg burde gjort det fø lengst men ha likso berre utsett da[:)]).

no er sambo og leverer guten sin til besteforeldra mens gutane mine får styre heime inntil me evt tek turen på sjukehuset. har ikkje ringt føden endå men må vel gjere det snart[:)] riene har komme med 10 min mellomrom no siste halvtimen so e litt redd at da skal dabbe av att, men håpar da skjer noko snart all den tid vatnet e begynt å gå!!! (trur vertfall det er fostervatnet ellers ser det mørkt ut mtp inkontinens-plager framøve[&:])

kryssar fingrar og tær for at riene tek seg oppatt fø eg e superklar fø å bli trebarnsmamma og møte vesle nurket vårt

Oioioi...så spennende!! Masse lykke til!! [:D][:D]

ORIGINAL: Lindus82

Sign [:D]

ORIGINAL: Lindus82

Nå skjer det ting her[:D]

lykke til[:D]

Lykke til [:D]

så spennende[:)]masse lykke til!![:)]

Oi så spennende!! Lykke til!! [:)]

Håper på det beste!! [:D]  Masse lykke til!! [:D]