Då har eg kapitulert...

Lica76

Glad i forumet
Hadde i grunn tenkt at eg skulle vere i jobb den her gangen. Men no klarte eg ikkje meir.. E så kvalm og dårlig, spyr kjempemasse. Så va til legen og fekk meg sjukemeld i dag. E heilt sjukemeldt i 3 veker, ny legetime då. Om tre veker bestemmer eg sjøl om eg vil fortsette å vere sjukemeldt, eller vil prøve å jobbe igjen, deltid eller fulltid.

Uff, stakkars dere som er kvalme. God bedring og håper du kommer deg etterhvert[:)]

Er selv redd for å bli såpass "syk" at jeg må sykmelde da jeg nettopp har begynt ny jobb og ikke har jobbet opp retten for foreldrepenger.

uff, jeg kjenner meg sååå igjen, jeg har time kl 15 i dag..

håper kvalmen snart gir seg..

ORIGINAL: Nnem

Uff, stakkars dere som er kvalme. God bedring og håper du kommer deg etterhvert[:)]

Er selv redd for å bli såpass "syk" at jeg må sykmelde da jeg nettopp har begynt ny jobb og ikke har jobbet opp retten for foreldrepenger.

jeg og er ny ansatt. blir mest sansynlig sykemeldt i dag, har rett på sykepeinge når du har jobbet i mer en 4 uker. og sykepenger blir regnet med når de regner ut permisjonspengene..

håer du slipper å bli dårlig, det er skikkelig dritt!

Så bra at du ble sykemeldt, en kan jo absolutt IKKE gå på jobb i en slik tilstand!!! Jeg hadde det sånn forrige uke, spøy hver dag og fikk ikke i meg noenting. Ble 100% sykemeldt da og er det frem til 20.sept. Etter det tror jeg at jeg vil jobbe 50%, som jeg gjorde frem til jeg ble fulltidssykemeldt...

Slapp av og plei deg selv, veldig viktig at du får i deg væske, prøv eplemost og farris blanda halvt om halvt, eller sitronbrus...
Stoooor go`bedringsklem fra meg[:)]

Tusen takk for d[:D] Alle er så snille her inne, [:D][:D], kjenner det er godt å ha nåkken å sutre til,,[:D]

ORIGINAL: Lica76

Tusen takk for d[:D] Alle er så snille her inne, [:D][:D], kjenner det er godt å ha nåkken å sutre til,,[:D]

Bare å sutre[8D] ihjel her. Er ikke alt sommannfolka skjønner og da er det jo greit å ha oss som gjennomgår det samme[:)]

[:)]

Back
Topp