~FrkNovember~
Gift med forumet
sjarmerende i grunn[&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gunn Merete
Hadde det vært mi datter som va 15 år og hatt en kjæreste på 26 så hadde hagla stått klar i gangen første gang han kom på besøk...
En 15 åring har ingenting sammen med en voksen mann å gjøre!
ORIGINAL: Ny bergenser
ORIGINAL: Gunn Merete
Hadde det vært mi datter som va 15 år og hatt en kjæreste på 26 så hadde hagla stått klar i gangen første gang han kom på besøk...
En 15 åring har ingenting sammen med en voksen mann å gjøre!
Jeg har en på 16 og hadde ikke nølt [:@][:@][:@]
Så enig. Skulle gjerne vært en flue på veggen når de snakker sammen. Kan ikke være mye å bygge på det der??
Håper det går bra med deg da, tross alt!!
ORIGINAL: charlotte88
ORIGINAL: ¤Kanonica¤hehe tiden viser alt[;)] men måtte le godt i dag da, han har ikkje lappen og kjørte hennes far sin bil og kræsjet den.. og han har kjent ham i ca 4 dager og kaller han svigerfar allerede..[&:] begynner å lure fælt på ham her[8|]
lurer på hva han ser i en 15åring[&:].. æææ..
det varer nok ikke lenge skal du se[;)]
ORIGINAL: Roxannenei hadde no han bare kunne holdt seg unna div ting så hadde dette aldri skjedd, vi hadde vært lykkelige.. men noen ting tar bare over....
ORIGINAL: ¤Kanonica¤hehe tiden viser alt[;)] men måtte le godt i dag da, han har ikkje lappen og kjørte hennes far sin bil og kræsjet den.. og han har kjent ham i ca 4 dager og kaller han svigerfar allerede..[&:] begynner å lure fælt på ham her[8|]
lurer på hva han ser i en 15åring[&:].. æææ..
det varer nok ikke lenge skal du se[;)]
Hvilken far er det som låner ut bilen sin til sin 15 år gamle datters 26 år gamle kjæreste da?? Pappan min hadde heller skutt ham. Føler forøvrig veldig med deg, at du har blitt alene med babyen din, og at pappaen ikke er den du kunne ønsket at han var for dere.
ORIGINAL: @dnim
ORIGINAL: mosaPÅuglatydligvis liker han eldre også for moren hennes va visst jævli deilig i følge ham..[&:][:'(][8|]
vel... da er det bra du ble kvitt han. det er ike sælig å være sammen med en mann som liker små jenter.
foreldrene til jenta kan umulig være rektige de heller. lar en gammal gris knulle deres øyensten. fysj....
flinke charlotte *klappersegpåskulderen*
ORIGINAL: Ellen.
SAY WHAT?????
ORIGINAL: MercedesBærta
Spurte gubben hva han hadde gjort om dattra vår kom hjem med en på 26 når hun var 15,og fikk et godt svar:
"Da hadde jeg spurt hvilken institusjon han hadde rømt fra,og så geleidet han pent tilbake bak lås og slå der!!"
Hva gjør at en voksen mann ser seg nytte i en 15-åring??
Må være noe galt med både han og foreldrene til denne jenta,sier nå jeg... 15 år er BARN i mine øyne,så jeg blir kvalm bare ved tanken... [:'(]