då e det offisielt...

sjarmerende i grunn[&:]

ORIGINAL: Gunn Merete

Hadde det vært mi datter som va 15 år og hatt en kjæreste på 26 så hadde hagla stått klar i gangen første gang han kom på besøk...
En 15 åring har ingenting sammen med en voksen mann å gjøre!

Jeg har en på 16 og hadde ikke nølt [:@][:@][:@]
Så enig. Skulle gjerne vært en flue på veggen når de snakker sammen. Kan ikke være mye å bygge på det der??

Håper det går bra med deg da, tross alt!!

nemlig[;)]

ORIGINAL: Ny bergenser

ORIGINAL: Gunn Merete

Hadde det vært mi datter som va 15 år og hatt en kjæreste på 26 så hadde hagla stått klar i gangen første gang han kom på besøk...
En 15 åring har ingenting sammen med en voksen mann å gjøre!

Jeg har en på 16 og hadde ikke nølt [:@][:@][:@]
Så enig. Skulle gjerne vært en flue på veggen når de snakker sammen. Kan ikke være mye å bygge på det der??

Håper det går bra med deg da, tross alt!!

litt frustrende men det går over.. forholdet har vel vært ødelagt ganske så lenge så tok det ikkje altfor tungt, men bare denne tingen her som plager meg litt..

ORIGINAL: Ellen.

SAY WHAT?????

ORIGINAL: charlotte88

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

lurer på hva han ser i en 15åring[&:].. æææ..

det varer nok ikke lenge skal du se[;)]
hehe tiden viser alt[;)] men måtte le godt i dag da, han har ikkje lappen og kjørte hennes far sin bil og kræsjet den.. og han har kjent ham i ca 4 dager og kaller han svigerfar allerede..[&:] begynner å lure fælt på ham her[8|]

Hvilken far er det som låner ut bilen sin til sin 15 år gamle datters 26 år gamle kjæreste da?? Pappan min hadde heller skutt ham. Føler forøvrig veldig med deg, at du har blitt alene med babyen din, og at pappaen ikke er den du kunne ønsket at han var for dere.

Æsj...aldersforskjellen blir fryktelig stor når hun er 15 og han snart 27...[:'(] Være glad du er kvitt han!!!

ORIGINAL: Roxanne

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

lurer på hva han ser i en 15åring[&:].. æææ..

det varer nok ikke lenge skal du se[;)]
hehe tiden viser alt[;)] men måtte le godt i dag da, han har ikkje lappen og kjørte hennes far sin bil og kræsjet den.. og han har kjent ham i ca 4 dager og kaller han svigerfar allerede..[&:] begynner å lure fælt på ham her[8|]

Hvilken far er det som låner ut bilen sin til sin 15 år gamle datters 26 år gamle kjæreste da?? Pappan min hadde heller skutt ham. Føler forøvrig veldig med deg, at du har blitt alene med babyen din, og at pappaen ikke er den du kunne ønsket at han var for dere.
nei hadde no han bare kunne holdt seg unna div ting så hadde dette aldri skjedd, vi hadde vært lykkelige.. men noen ting tar bare over....

WHAT??? ikke for å være frekk,men det er litt ekkelt...hun er jo under den seksuelle lavalder[8|]

Æsj så utrolig kvalmt![&:] Og som mange andre her nevner.. de har jo ikke engang lov til å sex

Dette sier VELDIG mye om din ex da.. så synes du skal klappe deg selv på skulderen og være glad for å være ferdig med han!

flinke charlotte *klappersegpåskulderen*

ORIGINAL: @dnim

ORIGINAL: mosaPÅugla

vel... da er det bra du ble kvitt han. det er ike sælig å være sammen med en mann som liker små jenter.
foreldrene til jenta kan umulig være rektige de heller. lar en gammal gris knulle deres øyensten. fysj....
tydligvis liker han eldre også for moren hennes va visst jævli deilig i følge ham..[&:][:'(][8|]

flinke charlotte *klappersegpåskulderen*

Bra[;)]

Fy søren skjønner du reagerer!!!
Det e jo bare ÆSJ!!!!

*trøste*

ORIGINAL: Ellen.

SAY WHAT?????

e ikkje mye eg kan gjøre med det. håper no for hans egen skyld han innser kor nasty ekkelt det e....

Spurte gubben hva han hadde gjort om dattra vår kom hjem med en på 26 når hun var 15,og fikk et godt svar:

"Da hadde jeg spurt hvilken institusjon han hadde rømt fra,og så geleidet han pent tilbake bak lås og slå der!!"

Hva gjør at en voksen mann ser seg nytte i en 15-åring??

Må være noe galt med både han og foreldrene til denne jenta,sier nå jeg... 15 år er BARN i mine øyne,så jeg blir kvalm bare ved tanken... [:'(]

ORIGINAL: MercedesBærta

Spurte gubben hva han hadde gjort om dattra vår kom hjem med en på 26 når hun var 15,og fikk et godt svar:

"Da hadde jeg spurt hvilken institusjon han hadde rømt fra,og så geleidet han pent tilbake bak lås og slå der!!"

Hva gjør at en voksen mann ser seg nytte i en 15-åring??

Må være noe galt med både han og foreldrene til denne jenta,sier nå jeg... 15 år er BARN i mine øyne,så jeg blir kvalm bare ved tanken... [:'(]

ja det e det eg og mener! takk gud for at dere e enige me meg her!

Ja sånn er verden, hard å brutal. Håper du er glad du er kvitt han, virker som en 15 åring selv[&:].

Back
Topp