charlotte88
Elsker forumet
exn min e blitt sammen me en 15 åring.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MorraTeFreja™ja fikk vite det nett i ste så hadde ikkje kommet så langt... fjernet no...
Likevel har du han i signaturen din.........?
Har lurt litt på om det hadde ordnet seg siden du fikk ny signatur nylig......men det har det åpenbart ikke....
ORIGINAL: MorraTeFreja™på en måte... gikk fra hverandre så bestemte vi oss for å prøve igjen så fant eg ut at det ikkje gikk... rett etter ble han sammen me ho... litt surt men men....
ORIGINAL: charlotte88
ORIGINAL: MorraTeFreja™ja fikk vite det nett i ste så hadde ikkje kommet så langt... fjernet no...
Likevel har du han i signaturen din.........?
Har lurt litt på om det hadde ordnet seg siden du fikk ny signatur nylig......men det har det åpenbart ikke....
Ok.........så bruddet mellom dere er så ferskt?
ORIGINAL: ¤Kanonica¤hehe tiden viser alt[;)] men måtte le godt i dag da, han har ikkje lappen og kjørte hennes far sin bil og kræsjet den.. og han har kjent ham i ca 4 dager og kaller han svigerfar allerede..[&:] begynner å lure fælt på ham her[8|]
lurer på hva han ser i en 15åring[&:].. æææ..
det varer nok ikke lenge skal du se[;)]
ORIGINAL: mosaPÅuglaaner ikkje... vet ikkje kor grenser for pedofili går eg[&:]
æsj ass! det der kan umulig fungere.
blir ikke det pedofili?
ORIGINAL: Blondy*
ORIGINAL: mosaPÅugla
æsj ass! det der kan umulig fungere.
blir ikke det pedofili?
jo, de har jo ikke LOV til å ha sex ei gang[:-][X(][>:]
ORIGINAL: Malin!
åh herregud[:-][:'(]
snakk om å være moden, velge en 15åring som "stemor" til ungen deres[:'(]
ORIGINAL: mosaPÅuglatydligvis liker han eldre også for moren hennes va visst jævli deilig i følge ham..[&:][:'(][8|]
vel... da er det bra du ble kvitt han. det er ike sælig å være sammen med en mann som liker små jenter.
foreldrene til jenta kan umulig være rektige de heller. lar en gammal gris knulle deres øyensten. fysj....
ORIGINAL: mosaPÅuglatydligvis liker han eldre også for moren hennes va visst jævli deilig i følge ham..[&:][:'(][8|]
vel... da er det bra du ble kvitt han. det er ike sælig å være sammen med en mann som liker små jenter.
foreldrene til jenta kan umulig være rektige de heller. lar en gammal gris knulle deres øyensten. fysj....

ORIGINAL: Malin!har jo spurt ham før om hvis en av døtrene hans hadde funne seg en 26 åring ka han hadde sagt, nei da hadde han funnet den fyren og "kicket ass" og bedt ham holde seg unna men når det gjelder han e jo alt lov.... loven og reglene gjelder jo ikkje ham virker det som....
ORIGINAL: Malin!
åh herregud[:-][:'(]
snakk om å være moden, velge en 15åring som "stemor" til ungen deres[:'(]
æææsj.. over mitt døde lik[&:]
skjønner deg godt, men det er ikke så mye du får gjort dersom han er så ufattelig umoden[:'(]
Skulle jo nesten tro han gjorde dette bare for å provosere deg, for det blir rett og slett for drøyt å finne seg ei på den alderen, spesielt når han har barn[:'(]
ORIGINAL: mosaPÅuglaja.. 3 grads forbrenning på den fyren der, men hvis eg finner meg en ny engang så vet eg ka eg ska se etter og holde meg unna... en rusfri mann me jobb, et lite pluss e lappen[;)]
omg...sa han det til deg?
jeg har ikke ord. du fortjener en skikkelig mannfolk som kan banke han.