DÅKE ser logikken, sant?

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
[hr] Eg har lyst på bil!

No har me EIN bil.. ein 97 Mitsubishi Lancer.. Å da e jo ein go bil! Da e ikkje da..

Men faktum e at me TRENGE ein te bil.. Sambo seie at HAN skal kjøpa ein gammale volvo å ha te jobbebil. Ja, da e ein solide bil, men uansett..

EG syns heller me kan investera litt i ein NYARE bil, så kan heller han ha lanceren te jobbebil.. Grunnen te at eg seie da e...

For å kjøpa bil så må me jo ha lån. Me sitte no me nåken tusenlappa igjen på den bilen me har. Nåke så i å for seg e greit nok. For å kjøpa ein eldre bil så trenge me jo ikkje sÅ høgt lån så viss me skal kjøpa ein nyare.. Men viss då ein av desse eldre bilane blir ødelagte å me enda me å kjøpa ein te ny, så sitte me plutselig me tre billån i stadenfor to, sånn så me gjere viss me kjøpe ein nyare..

For.. Me har 900.000 i lån på huse. Å refinansiera huse å ta 100.000 te i lån på da f.eks hadde ikkje vore nåke problem. Ved refinansiering blir verdien høgare, rento lågare enn hu allerede e å da blir gunstig for oss å ta litt te lån. Sjøl om me for øyeblikke berre har ei inntekt. Nåke så har litt å sei. Men me har jo klart oss te no på ei inntekt, eg får fom denna mnd kontantstøtta, Å eg helde på me jobbsøking når da kjeme nåke.. Men for å få ein nogelunde jobb, så må eg jo ha bil.. Ikkje nåke spørsmål om da ein gong..

Då kunne me tatt litt lån te på huse, låst rento på ganske lavt, å bere betalt nåken 100lappa te på da låne me allerede har, å ha ein bil så forhåpentligvis vare i mange år, i motsetning te den me har no så falle litt frå kvarandre å hadde vore fin arbeidsbil te han...

DÅKE ser logikken min sant??? Da hadde jo då vore min så hadde vore bruksbil te daglig, å hans "berre" jobbebil..

Back
Topp