Cyster?

furufrua

Forumet er livet
Noen her som har hatt cyster/ fått det av pergo?

Hvordan merket dere det?
Merket dere det før dere var hos gyn?

Jeg har cyster (hadde de før jeg begynte på pergo da). Jeg har/hadde veldig uregelmessig mens, forferdelige "mens smerter"/ underlivssmerter som er kroniske (hver dag). Så jeg gikk til lege å ble sendt til UL hos gyn. for undersøkelse.

Jeg har en cyste (men den kommer ikke av pergo). Merket den ved underlivssmerter, særlig i forbindelse med samleie.

Takk for at dere vil dele:)

Har hatt veldig sterke mens smerter og de har fortsatt ikke gitt seg selvom mensen forsvant for 5 dager siden, blitt svakere nå,så nå er det murringer/stikkinger i magen og lysken samt strålinger i ryggen...
Så lurer på om det kan være cyster,så greit å høre hvordan andre har opplevd det:)

Går på pergo og tar min andre dobble kur denne måneden...

Har kun hatt 1 cyste tidligere,men den merket jeg ikke noe til,den var forsvunnet for ett år siden og for 5 måneder siden hadde jeg heller ingen..
Men de kan vel dukke opp forholdsvis fort?

Jeg hadde ingen under svangerskapet, men de kom temmelig kjapt tilbake etter svangerskapets slutt. Men du kan være overstimulert pga pergo.

har ofte ikke tenkt over det før jeg har vært hos gyn og han ahr sett det med ul, men det siste året så har jeg hatt smerter i underlivet, og får en ide på forhånd av ul timen, og da har jeg som oftest cyster hvis jeg har smerter. dette gjelder både ved bruk av pergo og ikke bruk av det.

Får se hva jeg gjør da..

Høres liksom ikke likt ut, samtidig så kan det jo være cyster alikevel...

[8|]

Back
Topp