Cyste på eggstokken...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
For flere år siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde flere små ufarlige cyster på eggstokkene.. Og nå etter jeg ble gravid kjenner jeg samme symptomene igjen... Eller, jeg troor det. Litt små murring og bobling på venstre side, akkurat som om det er en boble som skal til å sprekke..

Vet jo ikke om dette er pga fosteret såklart, kan jo være det :)
Også kjenner man kanskje ekstra godt etter også nå.

Når jeg hadde de cystene sist fikk jeg beskjed om at det var ufarlig og at de mest sannsynlig ville sprekke selv, og forsvinne.. Siden har jeg aldri sjekka det igjen.

Noen av dere som har vært plaget med dette? Ville dere tatt det opp med lege og sjekka det ut? Lurer på om jeg skal gjøre det, men vet ikke hvor mye de kan gjøre med det under graviditeten anyway...

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Da jeg var på ultralyd forrige uke trodde de jeg hadde tilsvarende. Og det ville ikke ha noen ting og si for graviditeten sa legen :) men det er sikkert uansett lurt og snakke med legen slik at de får bekreftet/avkreftet hva det er :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nevn det for legen så du kan få sjekka det, men mest sannsynlig er det ingen fare ;) jeg har cyster på begge eggstokkene og merker ingenting til dem :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp