Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk det fordi jeg hadde blødninger etter pstav som ikke gav seg på flere mnd. Tok bare et par dager så var det borte. Vet ikke hvordan det er med prøving desverre.
Jeg brukte det bare en runde pga langvarig blødning, kan ikke huske å ha hatt noen særlige bivirkninger. Kvalm var jeg hele tiden i den perioden uansett så det merket jeg ikke noe til.Fikk du kortere mens også eller ble det bare mindre blødning?
Er så redd det skal ødelegge for prøvingen. Fikk du noen bivirkninger? Ser det står kvalme og oppkast, å føler jeg er nok kvalm pga metforminen så orker ikke noe mer av det![]()
Jeg brukte det bare en runde pga langvarig blødning, kan ikke huske å ha hatt noen særlige bivirkninger. Kvalm var jeg hele tiden i den perioden uansett så det merket jeg ikke noe til.
På generell basis bruker alltid å be om resept på dobbelt så mye som jeg trenger når jeg har perioder jeg er kvalm, fordi jeg kan reagere med å spy ting opp.
Jeg tok også 3stkHuff, høres ikke noe kjekt ut med spying!
Husker du hvor mange tabletter du tok? Ser jeg skal ta 2-3, syns det virket så mye.
Jeg fikk det for mange år siden pga ekstremt kraftige blødninger. Det virket kjempefort, føltes som å skru igjen krana. Tror jeg tok 2-3/ dag i noen dager. Husker ikke om jeg hadde bivirkninger, var ganske syk på den tiden, og fikk bla blodoverføring. Så vanskelig å si hva som var hva akkurat da. Men jeg husker at jeg syns det var en mirakelpille [emoji23] Var bare 16, så prøving var laaangt fra mine tanker den gangen, så der har jeg dessverre ikke peiling.
Jeg tok også 3stk