cyclogest

jente80

Forelsket i forumet
Vet ikke om jeg har stavet det riktig[8|]
Lurte på om noen andre har brukt det?Det er den jeg går på nå.Lurte på mulige bivirkninger av den???
Jeg er plutselig blitt så rar i kroppen[:'(]Viste ikke om det var bivirkninger eller om jeg begynne og bli syk[:'(]

Jeg har gått på de under alle forsøkene. Men husker ikke noe spesielt fra ordinærforsøkene, men jeg ble ufattelig kvalm når jeg gikk på de før fryseforsøket denne gangen..

Eg gjekk på cyclogest ved mitt andre forsøk no i sept og vart veeeldig dårlig av den. Eg har reagert veldig lite på alle andre hormonar eg har teke, men cyclogesten vart eg heilt satt ut av. Hadde masse hovudverk og var tung, slapp og veeeldig trøytt heile tida. Hadde null energi igjen. Brukte alt eg hadde av energi på å køyra dei 10 minuttane til legekontoret for å sei det slik.. Vart sjukemeldt heile rugeperioden. Men fekk forklaring frå klinikken at cyclogesten var den sterkaste typen hormonkapslar ein kan få vaginalt. Den er ca dobbelt så sterk som crinonen f.eks. Men den skal virka bra då, så er nok verdt lidelsane! Sjefen på Hausken anbefalte meg å ta 2x500 mg paracet 3xdaglig for å sjå om det hjalp etter at eg hadde vore like dårlig ca ei veke, og det hjalp. Ellers så var det kroppen som vente seg til cyclogesten dei siste 4 dagane eg gjekk på den. Behøvde berre å ta paracet ein dag, så var det bedre fra ettermiddagen den dagen, og var ganske ovenpå dagen etter det:)

Takk for svar.Mulig det bare er bivirkninger fra den da.Men har jo gått på de siden forrige mandag så tenkte at det var litt seint og få bivirkninger nå.........

Jeg har heller ingen bivirkninger av Cyklogesten bortsett fra eeeenorme bryster. Det mener mannen er HELT OK og for min del er det bare slitsomt når noe (les: noen) kommer borti [;)] Nå må du holde deg frisk!

Det tok nokre dagar før eg vart dårlig av cyklogesten. Hadde vel gått på dei 3-4 dagar før eg vart veldig dårlig..

Back
Topp