Cyclogest

Mose

Glad i forumet
Noen som bruker cyclogest eller andre slike preparater? Når sluttet dere på de? Går på 400mg x 2, er 10 + 4.

Jeg går på cyclogest. Tar 3 om dagen. Begynte trappe ned igår 12+1 med 3 dager hvor jeg tar 2 også blir det da 3 dager hvor jeg tar 1 før jeg er medisinfri 13+0.

Oi, det var ikke småtterier. Kjenner du bivirkninger? Godt å høre, skal begynne å trappe ned til en om dagen i uke 12 og bruke det i ca 3 uker. Er litt redd for å slutte, men vet jo morkaken overtar produksjonen.

Jeg har gått på Lutinus (og progynova, fryseforsøk IVF). Sluttet for en uke siden, da var jeg 10+4.

Jeg har gått på crinone og progynova etter fryseforsøk. Sluttet 11+0 og hørte to bankende hjerter i går (12+2) [emoji1]

Gratulerer med vellykket fryseforsøk [emoji3]

Tusen takk :) glad for å være ferdig med medisiner. Lutinus var grusom :p gikk på cyclogest for seks år siden da jeg var gravid med datteren min, husker ikke at den var like ille. Trapper du ned på eget initiativ eller er det legen som har sagt du skal gjøre det (litt nysgjerrig på hvorfor noen trapper ned og andre slutter brått)?

Hvordan var lutinus? Gikk du lenge på det?
Brukte crinone I høst etter fryseforsøk, den likte jeg ikke. Synes det var et gris uten like. Cyclogest synes jeg er veldig mye bedre. Mindre søl og gris [emoji3]
Har pcos, vet ikke om det har noe å si, men klinikken sa at jeg skulle bruke dette til fullgåtte 11 uker og deretter trappe ned til en og bruke opp de eskene jeg har igjen.
Har lest en del om det, og noen går på det kun til positiv test, noen går noen uker, andre i 12 uker og noen trapper ned mens andre ikke. Blir ikke helt klok på det der. Virker som det er ganske ulike praksiser ved de ulike klinikkene. Den klinikken jeg har brukt sverger til cyclogest.

Lutinus var sølete og ble fryktelig sår av den. Virker som om det er mye ulike praksiser ute og går ja. Ved fryseforsøk i styrt syklus tar man uansett lengre enn positiv test da, men noen tar til uke 10 og noen lenger. Vanlig IVF du har hatt, eller gravid naturlig?

Isj. Det hørtes ikke noe særlig ut. Lurer på hvorfor det brukes så ulik praksis både i lengde og type medisin. Denne gang vanlig ivf. Forrige forsøk var frys. Ble så overstimulert så kunne ikke sette tilbake ferskt.

Back
Topp