Cyclogest utflod

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Har nylig byttet fra lutinus til cyclogest, og oppdaget at det var et par bittesmå flekker av ferskenfarge i utfloden, og får selvsagt helt hetta. Er 3+6 i dag med fin stigning på tester.

Skal ikke mer til for å freake ut, ..noen som vet om cyclogest gjør slimhinnene skjørere enn lutinus? Synes den hittil er snillere i konsistens, men styrken progesteron er jo vesentlig høyere

Har lest mange ganger at den også kan gjøre slimhinnene skjøre, og det er mange som svarer det når det blir spurt om :) Har selv opplevd å ikke «tåle» så mye der nede uten at det ble blødninger, heller vondt og litt svie etter litt action :rolleyes: Merket aldri det på lutinus. Håper det er helt uskyldig og at spiren sitter godt!

Sånn hadde jeg også, og gikk rett i kriseberedskap ❤️ Tror det er vanlig. Men jeg forstår deg så inderlig ❤️

Takk, dere er gode :Heartred blir jo helt irrasjonell
Har ikke sett noe til det så langt i dag.. og tester litt senere.

Kan anbefale å ta den rektalt. Jeg har ikke merka noe til skjøre slimhinner når jeg gjør det :joyful: Håper det går fint med deg :happy:

Kan anbefale å ta den rektalt. Jeg har ikke merka noe til skjøre slimhinner når jeg gjør det :joyful: Håper det går fint med deg :happy:

Takk, da prøver jeg det heretter :joyful:
Ikke sett noe mer farget hittil i dag. Det går helt greit, dagene med ønske om rask stigning er seige, godt det straks er ferie

Takk, da prøver jeg det heretter :joyful:
Ikke sett noe mer farget hittil i dag. Det går helt greit, dagene med ønske om rask stigning er seige, godt det straks er ferie

Jeg tar også cyclogest i baken etter å ha sett tips om det her inne! :bookworm: Så mye greiere!

Back
Topp