Cyclogest etter positiv test?

Littlå

Glad i forumet
Lurer på om jeg skal fortsette med cyclogest etter mandag jeg... Har en resept liggende, så jeg kan jo bare hente. Haugesund sier at vi skla stoppe, men siden jeg mistet sist, tenkte jeg at det kanskje hjelper?
En annen kjenning var til samtale der etter 3 misslykka forsøk. Mista 2 ganger, Spurte nå sist om å få fortsette med de, men fikk nei. Men etter samtale med legen etter SA, så skulle hun få gå på dem til uke 8 hvis hun gikk privat hos dem..(?)

Rotete dette, men hva syns dere jenter ?

Jo kanskje.. Men forklaringen hun andre fikk på hvorfo var at de ikke hadde den samme friheten når vi gjorde det offentig som når vi kjøpte forsøk hos dem... Syns det hørtes rart ut jeg[8D]

ORIGINAL: Anne L

Hører til Haugesund,men går til privat gynekolog. Ser at jeg glemte å skrive det

Så det er han som sier du skal fortsette , ikke Haugesund ?

ORIGINAL: Anne L

Lurer på om jeg skal fortsette med cyclogest etter mandag jeg... Har en resept liggende, så jeg kan jo bare hente. Haugesund sier at vi skla stoppe, men siden jeg mistet sist, tenkte jeg at det kanskje hjelper?
En annen kjenning var til samtale der etter 3 misslykka forsøk. Mista 2 ganger, Spurte nå sist om å få fortsette med de, men fikk nei. Men etter samtale med legen etter SA, så skulle hun få gå på dem til uke 8 hvis hun gikk privat hos dem..(?)

Rotete dette, men hva syns dere jenter ?

??????? Jeg har mista noen ganger.Fikk derfor beskjed om at denne gang skal jeg gå på cycelogest og progynova tom uke 9 (har mistet to ganger i uke 8, og ellers tidligere). Itillegg skal jeg gå på klexane tom uke 12. Jeg går ikke til dem,men privat.Merkelig at de sier så forskjellig på samme sykehus[&:] Jeg ville fortsatt med dem!!!! Kan ikje skade, bare gjøre det bedre. Lykke til!

Samme her!

Hmm... lurer på om jeg skal hente ut et par pakker til jeg...
Skal høre meg GU og sykehuset.

Jeg spilte med litt skitne knep på vårt siste forsøk. Jeg hadde fått progestan nok fram til ca. testdato, og et blodprøveark som jeg skulle levere hos legen og resultatene skulle sendes til klinikken. Det var kun krysset av for at jeg skulle måle hcg-verdier i blodet, men jeg tok meg den frihet å krysse av for progesteronnivå også før jeg tok prøvene. Da klinikken hadde fått resultatene, ringte de meg opp og ga beskjed om at de hadde sendt meg en resept på mer progestan og at de ønsket at jeg gikk på denne fram til uke 10. De sa aldri noe om hvorfor de hadde bestemt det, men det aner meg at de ikke var helt fornøyd med progesteronverdiene... Så det må jo gå an å be om å få sjekket det også samtidig med hcg-måling? [:)]

Eg ville ha gått på dei litt lenger!

selv om det er rart slik å sann så tror jeg nok jeg ville hørt på det legene sier....de har kansje en god grunn for å si nei...ikke vet jeg... men ønsker deg uansett lykke til uansett utfall....

Back
Topp