Cybex sirona

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Erfaringer?
Redd det fort blir for lite bakovervendt? Storebror er lang.... aner ikke hva lillesøster blir men...
Hvor lenge kunne du bruke det bakovervendt?

Mi et straks to år og jeg kommer til å kjøpe et besafe så fort det kommer på tilbud. Liten plass til bena allerede og jeg vil ha henne bakovervendt til 4 år. Hun er under gjennomsnittet på lengden.

Mi et straks to år og jeg kommer til å kjøpe et besafe så fort det kommer på tilbud. Liten plass til bena allerede og jeg vil ha henne bakovervendt til 4 år. Hun er under gjennomsnittet på lengden.

Finnes det andre seter med den snu funksjonen tro?

Ingen flere?

Ble ikke anbefalt den hos de butikkene jeg var innom, siden mitt barn er lang for alderen

Besafe x1 var en av de med lengst rygg fikk jeg vite

Den har samme "feilen" som cybex sirona ang benlengde - stolen kan ikke justeres lengre vekk fra seteryggen slik at det blir bedre benplass. Den "platen" som skal stå inntil stolryggen for å ta imot ved påkjørsel bakfra er fastmontert i bestemt lengde fra barnesetet. Besafe sin kan settes lengre fra.
Det kan nok stemme det, har ingen erfaring med noen av de setene. Hadde bare fått med meg at dette var nytt og hadde noen av de samme funksjonene som sirona ;)

Kommer til å gå for BeSafe når minsten her skal ut av babystolen.
Har en lang gutt og vil som du nevner her ikke risikere og kun få brukt sete i 1-2 år...

Jeg har cybex sirona. Sønnen min blir tre i mars, og er 96 cm. Har fjernet forbrettet, så setet holder en stund til :)

Hvor lang er hun?
Da gutten vår var 3 år var han ca 105 cm husker jeg for vi var vi Hunderfossen og han fikk prøvd det meste...
Nå kan det såklart hende at frøkna her blir lita da, for jeg var pittelita

Vi har cybex til jentungen på 3,5 år og hun er snart 100 cm lang,fjernet brettet foran beina og kan fint sitte i det til hun fyller 4 år

Jenta mi er bare 9 mnd.. men tror det skal være bedre plass enn sirona. Det mente de der jeg kjøpte det og, og de solgte begge

Back
Topp