Cybex Sirona

Merker stor forskjell når han sovner i sirona mot når han sovner i besafe izi kid x3, hodet henger med en gang i besafe-setet.
Ja muligens er det litt lite, men heller et sete som passer godt i overgang etter babysetet og så et nytt når de vokser ut av det. Her har vi uansett bruk for det til nestemann, og da kan han gå over til nytt større bakovervendt sete:)
Og det er utrolig godt for ryggen når du kan snu det mot deg.
Kjempefornøyd!

Vi er kjempe fornøyde! Vesla blir snart 3 år og sitter veldig fint i det. Er av helt normal størrelse, hverken lav eller sped. Det er fantastisk å kunne snu setet mot deg når du setter inn/tar ut (og priceless da jeg var gravid!!!!) Hun sitter godt i det og sover godt - noe hun ikke ville gjort om hun følte ubehag ;)

Kjempe fornøyd! Bytta når hu var 3,5 år. Da var det vinter og ble litt dårlig plass.
Det er umulig å finne et sete som er bra til både en på 6-9 mnd og en på 5 år!! Så hvis man vil ha et bra sete og ha bakovervendt til 5 år så må man belage seg på 2 seter

Dette finnes i aller høyeste grad. Besafe izi plus. 0-25 kg. Kjempegod hvilestilling til de minste, samt at det kan reguleres mer sittende til de eldste. Har også veldig god benplass.

Det samme gjelder besafe izi kid i-size og izi combi x4.

Du kan kun
Dette finnes i aller høyeste grad. Besafe izi plus. 0-25 kg. Kjempegod hvilestilling til de minste, samt at det kan reguleres mer sittende til de eldste. Har også veldig god benplass.

Og Britax Max Way:)

Det er ett lite sete og går kun til 18 kg.

Merker stor forskjell når han sovner i sirona mot når han sovner i besafe izi kid x3, hodet henger med en gang i besafe-setet.
Ja muligens er det litt lite, men heller et sete som passer godt i overgang etter babysetet og så et nytt når de vokser ut av det. Her har vi uansett bruk for det til nestemann, og da kan han gå over til nytt større bakovervendt sete:)
Og det er utrolig godt for ryggen når du kan snu det mot deg.
Kjempefornøyd!

Kommer nok ann på bilen sete står i og, vår henger ikke med hodet i sitt besafe izi kid x3

Vi har også Besafe, Izi Combi x3.

Har brukt den fra 10 måneder og kommer IKKE til å behøve å bytte før hun skal forovervendes ved 4/5 år. :)

Kommer nok ann på bilen sete står i og, vår henger ikke med hodet i sitt besafe izi kid x3
Har prøvd det i både vår og mine foreldres bil, og sist han sovna der holdt jeg hodet opp fordi det så så ubehagelig ut. Han sov bare 15 min mot de 60 han bruker om han sovner i bil. Men sikkert forskjellig. Liggestillingen ble iallfall veldig oppreist i begge bilene.

Har prøvd det i både vår og mine foreldres bil, og sist han sovna der holdt jeg hodet opp fordi det så så ubehagelig ut. Han sov bare 15 min mot de 60 han bruker om han sovner i bil. Men sikkert forskjellig. Liggestillingen ble iallfall veldig oppreist i begge bilene.

Satt veldig oppreist i liggestilling i den bilen vi hadde før. I den nye bilen sitter han veldig tilbakelent i sovestillingen ikke sjangs at hodet henger der.

Back
Topp