Er det noen med erfaring med dette sete? Vurderer å kjøpe det .. Positivt - negativt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det kanskje ha noe med hvilken bil det står i kanskje?Er veldig fornøyd med setet egentlig, men ser at det kan holde hardt å bruke det til vesla blir fire år! Nå er hun 2,5 år, og ja, hun sitter jo bøyd med bena, men klager ikke. Hun er lang da, var 95cm i juni,og kan fint bruke setet en god stund til.. Har enda ikke justert til øverste hakk i ryggen heller..
Ser flere skriver at barnet vokser ut av setet når det er rundt et år, men det stiller jeg meg veldig uforstående til!
Nei setet skal jo stå helt inntil seteryggen så det spiller jo ingen rolle hvilken bil det er.Kan det kanskje ha noe med hvilken bil det står i kanskje?
Jeg trodde setet kunne justeres litt lengre vekk fra baksetets seterygg. Så vi trodde det holdt til 4 år. Sambo falt vel for at det tok liten plass i bilen. Og da vi kjøpte det hadde jeg fått info om at den puta var bedre for nakken ved fremovervendt enn seler, noe det jo er. Grunnen til at vi kjøper kombiseter selv om jeg ønsker å ha bakovervendt lengst mulig er i tilfelle barnet blir bilsyk og vi MÅ snu tidligere (jeg og pappaen blir det den veien). Så da trodde jeg at jeg hadde kjøpt et sete som var veldig bra bakover og det beste alternativet forover hvis jeg måtte snu. Men det jeg ikke hadde fått info om er at den kanskje er værre på invollene enn seler, for det er ikke testet utDet er et veldig lite sete som begrenser svært hvor lenge barnet kan sitte bakovervendt i det.
Skjønner heller ikke helt greia med hvorfor man skal snu sete mot seg for å sette barnet inn? Det er da ikke vanskelig eller upraktisk å sette barnet inn i setet når det står parallelt med bilens kjøreretning...?!?!
Søstra mi sin 10 måneders gamle baby sitter allerede trangt i Cironaen bakovervendt![]()
Vi har Besafe Izi Combi x3, og vår 3-åring har enda MASSE plass å gå på både på lengden i ryggen og beinplass.![]()
...men hvis man vil ha et svindyrt sete som barnet ikke har plass bakovervendt i til mer enn 2 år så værsågod...