Cybex sirona

En på barselgruppa mi måtte kjøpe nytt sete nå. Gutten er 23 måneder. Kjip med så dyrt sete og bare kunne bruke det ett år..

Min gutt er 20 mndr og 90 cm og har samme sete , vi här ryggen i rett posisjon (altså ikke sove) har hatt det sånn siden han vat ca 17 mndr .... med unntak av når han skal sove... men min gutt bryr seg ikke om att bena er lett bøyd (for er det de er) , men så kjenner han ikke til noe annet ... han tror nok det bare er sånn .... klager hvertfall ikke

Jepp, det går... Men fotbøylen flyttes med samtidig! Så det blir dermed ikke større plass til beina, bare større plass mellom bilens seterygg og bøylen (som i og for seg ikke har noe for seg... :()
Jeg fikk beskjed om at fotbøylen MÅ være på. Setet er godkjent kun når denne bøylen er i bruk.
Fotbøylen skal stå helt inn til sete ryggen(sete ryggen på setet bilstolen står i) .. (eller hvertfall så nærme som mulig ) har med kolisjon of sikkerhet å gjøre ...

Så lenge ikke barnet viser ubehag er det ingen problem om bena er bøyd .... Vi hadde som nevnt setet i hvilestilling til ca 17 mndr uten problem (dvs bena var bøyde da men ingen tegn til ubehag

Fotbøylen skal stå helt inn til sete ryggen(sete ryggen på setet bilstolen står i) .. (eller hvertfall så nærme som mulig ) har med kolisjon of sikkerhet å gjøre ...

Så lenge ikke barnet viser ubehag er det ingen problem om bena er bøyd .... Vi hadde som nevnt setet i hvilestilling til ca 17 mndr uten problem (dvs bena var bøyde da men ingen tegn til ubehag

Min blir 2 år nå i slutten av august og vi har fortsatt setet i hvilestilling. Han er vel snart 90 cm og viser ingen tegn til ubehag. Beina hans er ikke så bøyde heller. Så her kan vi bruke stolen lenge enda. :)

Tror det har mye med hvilken type bil det er. De fleste i vennegjengen har hatt besafe til barna sine, men er vår bil som det har vært best plass til føttene i. (Ford s-max)

Back
Topp