Cybex priam platinum 2020-modell

Ønskebarn87

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Stjerneskuddene 2024
Vurderer å kjøpe Cybex priam platinum 2020-modell. Er det noen som har erfaringer å dele? Må ikke ta for stor plass i bilen og ha hjul som er greie på grus, fordel om den er lett å slå sammen

Tror det er årsmodellen vi har. Er relativt fornøyd med den, veldig fin, den er en av de lettere vognene på markedet, og den er lavere enn nyere Priam modeller (veldig positivt for meg som er lav). Jeg hadde likt å ha lavere håndtak, men tror ikke det hadde gått på den vogna. Funker uansett både for meg og mannen som er over 180 høy. Understellet blir relativt kompakt, men håndtaket stikker litt opp, så den blir ikke like liten som typ Bugaboo Fox. Passer ganske akkurat i vår Citroën C4 2010. Slo sammen liggedelen flat til en biltur med masse bagasje. Understellet skal kunne slås sammen med én hånd, men vi syns det er lettere å trykke ned fjærene på hver side istedenfor. Syns også det er vanskelig å løfte av bilstolen, vet ikke om det bare er akkurat vår vogn :smiley-ashamed004 Har ikke kjørt så veldig mye på grus, kan ikke huske noe problemer, men det går an å låse forhjulene, også har den 2 wheel mode med sittedelen på. På asfalt, kjøpesenter osv. er den kjempesmooth og lett å kjøre :happy: Kurven har magnetlukking, som er kult, vet ikke om det er verdens største da. Men den er buet, og du kommer ikke til bak, så du må dytte litt oppover fra framsida :p Veldig fornøyd med både liggedel og sittedel, lett å få dem av og på. Litt lite solskjerming på liggedelen kanskje, men ellers fine kalesjer på begge. Selene på sittedelen er sydd fast sånn at det ble litt styrete å feste lammeskinn og vognpose, det tenkte jeg ikke på, men det gikk bra :hilarious: De har forandret på selene på nyere modeller. Vendbar (flat) sittedel med 3 hakk, den kan bare slås sammen med understellet når den er vendt ifra deg, noe som er litt styrete for oss nå når vi ikke har snudd baby ennå, så gleder meg til ett mindre steg. Vi bor et sted lite egnet for trilling, så den blir for det meste i bilen. Kommer ikke på så mye mer, men hadde ihvertfall prøvd den, kjøre litt og slå sammen, se om den oppfyller kriteriene dine.
Random ting jeg fant ut: Skulle kjøpe koppholder, men jeg så på nettet at Cybex sin skulle festes i en knott som ikke fins på vår? Kjøpte en på Jollyroom, den passet ikke, men fant en fra SkipHop på Mimmis som passet! Har montert festet så koppen kommer på innsiden, syntes vogna ble litt for bred til å navigere i butikker når koppen var på utsiden, selv om den er relativt smal :p

Back
Topp