Cybex e-priam

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Er det noen som har denne?? Er den verdt pengene?

Bor på rett over 200moh og har ca 4 km stigning fra sentrum og hjem. Liker å gå, men er så tungt å dytte på den vognen etter hvert som de blir større. Uansett hvor jeg skal så må jeg ned og opp disse bakkene..

Har vogn fra storesøster født i 2020, så
kjenner jo det ligger langt inne å bruke så mye penger på en vogn, men hadde jo gjort trilling til en lek!!

Er det noen som har denne?? Er den verdt pengene?

Bor på rett over 200moh og har ca 4 km stigning fra sentrum og hjem. Liker å gå, men er så tungt å dytte på den vognen etter hvert som de blir større. Uansett hvor jeg skal så må jeg ned og opp disse bakkene..

Har vogn fra storesøster født i 2020, så
kjenner jo det ligger langt inne å bruke så mye penger på en vogn, men hadde jo gjort trilling til en lek!!
Den vil jo uansett hjelpe til i bakker, verd det eller ikke. Det er det jo kun du som kan vurdere for din del :) Hvor ofte går du denne turen? Gjør vekten på vogna at du velger å ikke gå turen?

Jeg har også vogn fra før, men hadde jeg skulle valgt på nytt hadde jeg LETT valgt denne. Vi vurderte den da vi skulle ha, men den var forsinket i produksjonen og hadde ikke kommet da vi måtte ha den.

Hadde en (noe) lignende diskusjon med mannen da jeg kjøpte meg el-sykkel. For den var dyr, og var det verdt pengene? Jeg hadde jo en sykkel fra før! Men sånn som vi bor så er det nedoverbakke hele veien til jobb, og da nødvendigvis oppover hjem, og jeg skulle jo hente/levere i barnehagen på veien. Mannen mente at det var bortkasta penger, og at formen ville jo komme raskt og det ble null stress.

For min del ble det avgjørende at det å ikke ha el-sykkel gjorde at jeg ikke sykla. Ja det kan hende formen hadde kommet seg etter x antall uker/måneder, men da måtte jeg jo ha gjennomført dem! Og det hadde ikke skjedd laughing6

Så det ble el-sykkel. Og nå sykler jeg overalt, sommer som vinter! Riktignok ikke nå fordi gravid og dårlig, men gjett hvem som bruker den nå??? Mannen :hilarious:

Hvis denne vogna gjør at du kommer deg mer ut og det gir deg noe i hverdagen, så kjør på! Du kan selge den igjen om det ikke funker :)

Den vil jo uansett hjelpe til i bakker, verd det eller ikke. Det er det jo kun du som kan vurdere for din del :) Hvor ofte går du denne turen? Gjør vekten på vogna at du velger å ikke gå turen?

Jeg har også vogn fra før, men hadde jeg skulle valgt på nytt hadde jeg LETT valgt denne. Vi vurderte den da vi skulle ha, men den var forsinket i produksjonen og hadde ikke kommet da vi måtte ha den.
Jeg er en ivrig triller og triller stort sett hver dag. Triller fortsatt 2-åringen i helgene om hun skal sove. Mange fine turområder. Det jeg som regel gjør er jo heller å bilen ned på flaten og heller gå en rundtur så jeg slipper alle bakkene hjem :joyful: Hun er 14 kilo nå, så det er stor forskjell på det og en nyfødt.

Men fant en lite brukt en på Finn til 10.000, så vurderer å kjøre på…
Kan som sagt selge igjen ja..

Bare lurte på hva folk opplever erfaringsmessig.. er det sånn at den trekker hele vekten til vogna, og hvor lenge varer batteriet osv :-)

Back
Topp