Cybex e-priam/cybex priam

Ingen erfaring, men vurderer cybex priam eller silver cross Wave eclipse, så følger gjerne denne tråden :)
 
Har prøvd den elektriske versjonen (e-priam) i butikken og funker utrolig bra! De er begge premium barnevogn av veldig god kvalitet og virker å være kjempegode. De koster ikke sååå mye mer enn en Emmaljunga eller Bugaboo heller...

Har du til slutt kjøpt den? :)
 
Vi har kjøpt Cybex Priam, men ikke testet utendørs eller med baby enda :p Føler oss veldig trygg på valget etter testing i butikk, kjentes mye mer stabil enn feks Bugaboo fox noe som gjør at jeg lurer på hvorfor den er så mye mer populær...
 
Vi hadde Cybex Priam kjøpt ny i 2017, vi elsket den og er lei oss for at vi ikke har den mer. Den var god og trille, flott å se på, superenkel å legge sammen og montere, lang kalesje, setet kunne stå begge veier, setet kunne legges helt flatt. Dessverre hadde vi en del problemer med håndtaket. Jeg tror det handler om at vi brukte vogna ekstremt mye, og også på sti/litt ujevnt underlag, og det var nok ikke den modellen robust nok til. Vi byttet håndtaket flere ganger på grunn av at det ikke ville bli i den høyden vi stilte inn, men begynte å gli/klikke nedover. Etter ca. 2 år knakk håndtaket midt på, men da hadde de ikke nye håndtak på lager på lang tid så vi fikk faktisk hevet kjøpet. Vi kjøpte en eldre Cybex Priam på finn.no da vi syntes det var en god sovevogn, og det var først og fremst det vi trengte da. Den har vi ikke hatt noen problemer med, men vi savner noen av oppgraderingene som 2017-modellen hadde. Til tross for problemene vi hadde er jeg positiv til å evt. teste ut den nye modellen :happy:
 
Back
Topp