Cybex aton 3s

Masjfiretilfem :)

Flørter med forumet
Noen som er kjent med denne stolen? Blir kanskje å kjøpe den brukt av ei, men vil gjerne høre om noen har brukt den. Fornøyd eller ikke :happy:

Ikke hørt om den typen, men hørt om Cybex. Virker som det er en stol man typisk finner i danmark og tyskland.
Forgjengeren til Cybex Aton s3 som bare het 3, ble trukket tilbake pga farlige stoffer i plasten/setet, derfor laget de denne istedet. Virker som den er bra å sikker, men... kan ikke si annet.
Kjenner du personen du skal kjøpe av godt?
Jeg er alltid skeptisk til seter som er brukt, da man ikke vet hvordan det er behandlet og eventuelt hvor gammelt. Men det er min mening :)

Ikke hørt om den typen, men hørt om Cybex. Virker som det er en stol man typisk finner i danmark og tyskland.
Forgjengeren til Cybex Aton s3 som bare het 3, ble trukket tilbake pga farlige stoffer i plasten/setet, derfor laget de denne istedet. Virker som den er bra å sikker, men... kan ikke si annet.
Kjenner du personen du skal kjøpe av godt?
Jeg er alltid skeptisk til seter som er brukt, da man ikke vet hvordan det er behandlet og eventuelt hvor gammelt. Men det er min mening :)
Takk for svar :) Hun jeg skulle kjøpe av var frisøren min så kjenner henne ikke altfor godt. Men ble i stedet å kjøpe maxi cosi cabriofix på tilbud på Barnas hus :happy:

Back
Topp