Cyber Monday!!

Nyhetstoff
cyber-monday-658x420.jpg

Artikler · Nyheter

okt 29
Cyber Monday – stor guide med alt du trenger å vite

Cyber Monday arrangers hvert år mandagen etter Black Friday. I 2015 markeres Cyber Monday 30.november.

Cyber Monday har blitt markert siden 2005 i amerikanske og kanadiske nettbutikker og etter hvert også i resten av verden. Cyber Monday er netthandelens svar på de fysiske butikkenes store handledag Black Friday. I 2015 markeres Cyber Monday 30.november.

Hvilke nettbutikker har tilbud på Cyber Monday i 2015?
Blant de som markerer Cyber Monday finner vi Lefdal, NetOnNet, XXL, Vita, Coverbrands, Dressmann, KappAhl, Sanaya, Floyd, OnePiece, Nelly, Zalando, Bubbleroom, Moody, Rakkerungene, Epleskrinet, Kondomeriet, Nytelse, Skittfiske, Kid Interiør, Klokkebutikken, Woodooshop, nu3, Extreme Fitness, I love dogs og I love cats.

Jeg prøver jo hvert år, men klarer aldri få stumpen i gir :p

Du er sikkert komt lengre med innkjøp av gaver i år enn meg :P Har ikke komt i gang :P Får i verstefall sende mannen ut med handleliste :P

Du er sikkert komt lengre med innkjøp av gaver i år enn meg :p Har ikke komt i gang :p Får i verstefall sende mannen ut med handleliste :p
lille julaften da eller (da mannen min plutselig kommer på at det var noe han skulle ha kjøpt :p )

Ja, jeg har egentlig ikke så mange igjen, bestilte noen idag, så tror jeg er sånn ca i boks =)

Ja eg satt uppe å vänta till kl 00:10:p för å få köpa 2 av dessa kjolarna på Kappahl newbie :-) . En till min datter og min sösters datter de e lika gamla. fick 2 st för 150 + fri frakt

Vedlegg

• image.png
    image.png
    975,8 KB · Visninger: 31
lille julaften da eller (da mannen min plutselig kommer på at det var noe han skulle ha kjøpt :p )

Ja, jeg har egentlig ikke så mange igjen, bestilte noen idag, så tror jeg er sånn ca i boks =)

Lillejulaften er fin ;) Satser på jeg klarer å komme ut å kjøpe gaver før den tid :)

Takk, da ble jeg akkurat en 1000 lapp fattigere :p

Aldri hørt om før :p

Det som er surt med så ofte tilbud er at man føler seg dum om man handler no på fullpris.

Skal jeg - skal jeg ikke kjøpe? Kommer det tilbud? Bedre tilbud. Osv

Surt å kjøpe.. Så kommer det plutselig tilbud

Det som er surt med så ofte tilbud er at man føler seg dum om man handler no på fullpris.

Skal jeg - skal jeg ikke kjøpe? Kommer det tilbud? Bedre tilbud. Osv

Surt å kjøpe.. Så kommer det plutselig tilbud

Ja! Det skjer ofte meg. Jeg fant en dunjakke fra Bergans på Black fridag nedsatt fra 2499 til 1299. Gjorde et kupp og kjøpte en til både meg og mannen, men jeg så på jakken dagen før, og vurderte å kjøpe til han da. Hadde vært så typisk :p

Jo, det er fra USA. De har jo ikke netthandel på black friday, det har de på cyber monday (derav navnet). :) Ikke så lett å holde styr på alt som skal adopteres derfra... ;)
da skjønner hvorfor mailen min ble fyllt opp med all slags reklame om cyber monday. Blir gærn av alle de "supertilbudene":p

Ja! Det skjer ofte meg. Jeg fant en dunjakke fra Bergans på Black fridag nedsatt fra 2499 til 1299. Gjorde et kupp og kjøpte en til både meg og mannen, men jeg så på jakken dagen før, og vurderte å kjøpe til han da. Hadde vært så typisk :p
Skjedd så mange ganger at det ikke er gøy engang! :( uff. Er såå surt!

Back
Topp