Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme tenkte jeg!? Cyber monday??? Aldri hørt om før!Er alle slags dager også ja.. Black week, black friday osv. Hva er cyber monday?? ;p
Hva er cybermandag?
Jo, det er fra USA. De har jo ikke netthandel på black friday, det har de på cyber monday (derav navnet).Er ikke dette mandagen etter black friday som er forbeholdt nettshopping?![]()
Jo, det er fra USA. De har jo ikke netthandel på black friday, det har de på cyber monday (derav navnet).Ikke så lett å holde styr på alt som skal adopteres derfra...
![]()
Haha, akkurat. Black friday skal vel eeeeegentlig kun gjelde fysiske butikker og, - vet ikke om det har sklidd ut i usa og de siste årene. Men norge misforstår litt.Nei det er sant, men skal jo sies at dette med black friday er 1(!) dag i usa, norge drar jo alt ut av sammenheng og kjører igang med blackweek og det heleikke rart det går i surr...
Haha, akkurat. Black friday skal vel eeeeegentlig kun gjelde fysiske butikker og, - vet ikke om det har sklidd ut i usa og de siste årene. Men norge misforstår litt.
Klager ikke da, liker godt tilbud.![]()
Greit at det kommer sånn passe før jul da, trenger man ikke blakke seg helt på julegaver etc =)Føler det er tilbud hele året jeg?!![]()
Greit at det kommer sånn passe før jul da, trenger man ikke blakke seg helt på julegaver etc =)
jeg er treig hvert år jegJoda, men jeg pleier å være ferdig med julegaver på denne tidenKun i år jeg er litt treig
![]()
Haha, nei, helt sant! Har heldigvis lært meg til å bli ganske så kritisk de siste årene. Tvungen lærdom etter mannen ble student.Skal ikke klage jeg hellertilbud er bra... Men blir mye shopping da, er vel ikke alt som er like nødvendig heller, hehe...
jeg er treig hvert år jeg![]()
Jeg prøver jo hvert år, men klarer aldri få stumpen i girNoen må jo være det om det skal være salgKjedelig om alle hadde handlet seg ferdig til salget..
![]()