Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*
tja, no elsker eg cuttlebugen min[8D] men elsket tanga oxo. Jeg har kvittet meg med de fleste diesene, men alfabetene brenner eg for[:)]
den er vel ca 15-20 cm lang & 7-10 cm brei nederst hvis eg ikke tar helt feil (eller tenker du på den kuttedelen?)
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper
tja, no elsker eg cuttlebugen min[8D] men elsket tanga oxo. Jeg har kvittet meg med de fleste diesene, men alfabetene brenner eg for[:)]
den er vel ca 15-20 cm lang & 7-10 cm brei nederst hvis eg ikke tar helt feil (eller tenker du på den kuttedelen?)
Har du begynt å elske den???? jaaaaaaaaaaaa, jeg viste det...hihihi=) *hurra*
jepp, har nok det (men er d normalt at kutteplatene skal bli så fort slitt)??? har bare kuttet ut noen alfabet
ORIGINAL: Nikki!
hvordan brukes denne??
man må ikke trykke som med tangen eller-kan bli gåen i henda etter vært med tang....
ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*D va hele grei æ lurt på ja...[;)] ¨Har bare sett bilda av den sjø... men d va da itj så stort d da... Hmmm... no trur æ æ må tenk litt ja... E jo et stort pluss at den tar all dies da...