cuttlebug

Tutti80

Elsker forumet
Kor stor e den?? altså målan på maskina...

Å e d ber å ha d eller sånn tang...
Vill kjøp en av delen sjø,men veit itj ka æ ska velg...
E jo ny i d her vett...[8|][8|]

[:)]ville valgt cuttlebug!
den tar alt av dies, tanga tar kun QK sine dies.

husker ikke måla på CB, orker ikke gå å måle nå

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

tja, no elsker eg cuttlebugen min[8D] men elsket tanga oxo. Jeg har kvittet meg med de fleste diesene, men alfabetene brenner eg for[:)]
den er vel ca 15-20 cm lang & 7-10 cm brei nederst hvis eg ikke tar helt feil (eller tenker du på den kuttedelen?)

Har du begynt å elske den????  jaaaaaaaaaaaa, jeg viste det...hihihi=) *hurra*

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

tja, no elsker eg cuttlebugen min[8D] men elsket tanga oxo. Jeg har kvittet meg med de fleste diesene, men alfabetene brenner eg for[:)]
den er vel ca 15-20 cm lang & 7-10 cm brei nederst hvis eg ikke tar helt feil (eller tenker du på den kuttedelen?)

Har du begynt å elske den????  jaaaaaaaaaaaa, jeg viste det...hihihi=) *hurra*

jepp, har nok det (men er d normalt at kutteplatene skal bli så fort slitt)??? har bare kuttet ut noen alfabet

ja det er normalt.. men du kan bruke de lenge uansett, bare pass på å snu og vende på den slik at platen blir jevnt slitt... da holder den lenge=)[:)]

ORIGINAL: Nikki!

hvordan brukes denne??
man må ikke trykke som med tangen eller-kan bli gåen i henda etter vært med tang....

det er et håndtak du sveiver på...

diesene ruller lissom gjennom maskine og ut på andre siden kommer flotte utklipte figurer=)hihi

D va hele grei æ lurt på ja...[;)] ¨Har bare sett bilda av den sjø...  men d va da itj så stort d da... Hmmm... no trur æ  æ må tenk litt ja... E jo et stort pluss at den tar all dies da...

Back
Topp